ASR review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over ASR
Verplicht overgegaan van Aegon naar dit zooitje ongeregeld met de belofte dat er niks zou veranderen. Niks is minder waar.
Levensverzekering 16 jaar op 26ste betaald van de maand. Zonder een mededeling wordt het nu ineens de 18e van de maand. Bel je dr achteraan om het naar de 26ste te willen zetten.
Kan niet want wij zijn blijkbaar op een 18 de van de maand omgezet van Aegon naar deze prehistorische verzekering.
Ze bepalen dus gewoon even wanneer jij gaat betalen.
Welkom in 2025 waar je zou denken 1 druk op de knop het zou kunnen doen.
Jurassic park bestaat echt...in de vorm van ASR
- niets
- alles
Tot 2 keer aan toe.
1ste keer. Autoverzekering bij ASR, All Risk verzekerd. Maart 2025 werd mijn auto van achteren aangereden op een voorrangsweg. Schade aan mijn linker, midden bumper waarvan ook de beugels gebroken waren, kras aan mijn linker wielkast. 1650 euro schade waarvan geen cent is uitgekeerd omdat ik in het verleden een lichte schadeplek had aan mijn rechterzijde.
2e keer. 2021: Motorverzekering AllRisk ASR, Motor gestolen. Had mijn motor net een week.
Omdat het niet aantoonbaar was op de sloten na vonden ze het niet waardig om het bedrag te vergoeden. Zelfs na een politierapport waarin stond dat de motor goed naar behoren op slot stond.
- Vriendelijk aan de telefoon.
- Schadeservice
Kan tel.mijn autoverzekering niet overzetten naar mijn nieuwe auto,ga maar naar een tussenpersoon is het advies.
Nou die heb ik niet en er werd niet naar een tussenpersoon verwezen.
Ikben 73 jaar oud en ik moet het maar online uitzoeken.Dag en de mazzel asr.
- SERVICE
- Motor gestolen op de juiste manier op slot gezet, willen ze niks betalen
- Klantenservice, neemt nooit iemand op!
- De hele service
- Niets
- Alles
- Het bedrijf bevat slechte voorwaarde en gaat niet mee in de tijd , zou het niemand aanraden .
- Niets
- Veel duidelijker zijn met de tandarts verzekering je wordt bedonderd
- Of je moet alle alle codes kennen en dan begin je er niet aan
- Geen ik heb alleen negatieve aanvaring
- willen win een klacht indienen wij hebben alles gedaan wat u vroeg en nu is het in een keer dat we niet precies de datums weten wanneer het gebeurt is ik heb allemaal foto,s gestuurd van toen we hem kochten en toen we begonnen met schilderen enzo en daar is duidelijk op te zien dat die niet beschadigd was dat is gebeurt tijden ons afwezig hewezing dus in april en mei en toen waren we al verzekerd ze zijn sinds december al verzekerd bi jullie we hebben ook een meneer bij on gehad kost on 60 euro voor vocht meding en je kon er nog steeds zie dat er sprake was van vocht ik zou het zeer op prijs stellen dat we gewoon het geen krijgen waar we recht op hebben want ik zou haast hele slechte rever rensies op jullie werk code willen zetten en ook nog voor de tv gooien ik betaal toch niet voor Jan met de korte achternaam ik vind dit echt schandalig waar hebben we dan een verzekering voor nodig als toch niets vergoed word het dak heet het niet aangelegen die man die toen bij ons is geweesd heet zelf metingen gedaan en zag nog steeds veel voch binnen komen ik zou graag de betaling zo spoedig mogelijk willen hebben en dat het goed is gegaan anders moet ik echt andere maatregelen gaan treffen over jullie bedrijf o er het niet uitbetalen van schade.en we krijgen niks betaald maar je moet hun wel blijven betalen.
- Mvgr
- Justin van megen
- Goed, tot de tandartsrekeningen
- Alles, ongeïnteresseerd callcentrum personeel, klachten niet beantwoorden. Veel te laat met declaraties vergoeden