ASR review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ASR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met ASR. Is ASR je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over ASR
- Afsluiten polis ging snel en makkelijk, app is prima om grotendeels zaken af te handelen
- a.s.r. is erg can de gecontracteerde zorg en maken het de zorgverleners niet makkelijk om te contracteren (en het vel over de oren trekt). Andersom hebben ze erg veel kleine lettertjes en uitzonderingen, waarbij als je niet alles goed leest en uitzoekt je uiteindelijk bedrogen uitkomt met je (verwachte) vergoeding. Dit is voor de consument niet te doen.
- De NZa zou zich hier eens over moeten buigen EN of marktwerking nu echt wel zo een goed idee is.
- wanneer je eindelijk iemand krijgt te spreken zijn deze vriendelijk en behulpzaam
- Bereikbaarheid super slecht. De site ligt er regelamtig uit dan kan je niets inzien en niets doen. Chat schiet niet op, dan eindeloos lang wachten voordat je iemand te spreken hebt. Dit is allemaal al een jaar bekend en nog niet ogelost.Ik zeg op. Auto gestolen dat meld je meteen, sorry het is weekend dan nemen we het niet in behandling. Duurt 30 dagen voordat je iets krijgt uitgekeerd, dat is op deze manier 32 dagen. Je hebt recht op vervangend vervoer haha 5 dagen!! En de overige dagen dan?? Oh ja dan 12,50 per dag. Alle verzekringen doen dit, na wat gechecked te hebben echt niet. Geen verzekeringen hier afsluiten dus.
- Klantenservice die ik aan de telefoon kreeg, was vriendelijk, begripvol en gaf mij gelijk en medeleven.. maar beslissende mensen wilden mij niet te woord staan, waar dus zelfs de klantenservice zich over frustreerde.
- ICSI behandeling die volgens artsen duidelijk is geïndiceerd, wordt niet vergoed. Scores voldoen niet aan de benodigde norm van de verzekeraar. In België waar we in behandeling zijn, wordt er een extra toetsing gedaan (capacitatie), waardoor scores overduidelijk wel voldoen, maar dit wordt niet meegenomen.
- ASR blijft echter liever bij het stapje voor stapje aanpakken, ook als dat meer geld kost en je teleurstelling op teleurstelling moet verdragen. Nu hooguit IUI, waarbij artsen ons vertellen dat dit zeer weinig kans maakt.
- De verzekering denkt het beter te weten dan de artsen en ze doen 0 moeite om bij onduidelijkheid dan vragen aan de arts te stellen. Heb hier meermaals om gevraagd, maar er wordt herhaald dat ze niet met hen in gesprek gaan. Dan liever alles afwijzen zodat ze niet Hoeven te betalen.
- Ik betaal voor niets maandelijks voor mijn zorgkosten.
- Ook een medicijn dat ik nodig heb, moet ik volledig uit eigen zak betalen.
- Ik zat al zolang ik weet bij ditzo nooit problemen gehad.
- Sinds ze asr zijn geworden moet ik steeds meer zelf betalen(ondanks de eigenbijdragen)
- Ik heb nog nooit meer dan hooguit 75 euro hoeven te betalen bij tandarts.
- Nu ineens een rekening van 320 euro en een van 170.
- Werd altijd meeste vergoed.
- Ik moet dus nu zelf 490 euro betalen.
- Waarom betaal ik verzekering als ik zelf alleen alles steeds moet betalen.
- En ja ik zit in het hoogste verzekering nog van ditzo.
- En via telefoon bijna niet door te komen.
- En via de app vaak pas 2dgn later reactie.
- Vindt dit zo slecht.
- Zit erover te denken om over te stappen.
- Tenminste iets uitbetaald
- Communicatie, wet poortwachter
- Helemaal niks
- Niet zo gemeen zijn tegen hun slachtoffers van een aanrijding,waarvan ze weten dat ze fout zijn,hun klant
- Communicatie tussen ASR en schadebedrijf is er niet . Communicatie met gedupeerde niet tot nauwelijks. Je zal overal zelf achteraan moeten. Het duurde 6 weken voor de expert de schade kwam vaststellen. Uitbetaling na 2 maanden. Geen vergoeding extra gemaakte kosten. Zou nooit voor deze verzekering kiezen.
- helaas niets
- uitbetalen van vergoedingen as je kosten maakt die vergoed horen te worden. daarintegen vee smoesjes waarom iets niet vergoed wordt
- niks
- ze hebben letterlijk niemand in dienst. Ik wacht al 2.5 maand op vergoeding van mijn reiskosten die ik extra heb moeten maken ivm een storm. Mijn vriend zit bij de ANWB en die heeft alles allang binnen, zonder ook maar echt bonnen te hoeven laten zien. Echt een grote treurzaak, kies niet voor ASR want je betaald voor echt helemaal niks. Je kan niet met een veilig gevoel op vakantie,..