Inshared review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Inshared geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Inshared. Is Inshared je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Inshared geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Inshared. Is Inshared je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over Inshared
Wij hebben 5;jaar geleden een auto ongeluk gehad waarbij wij van achteren werden aangereden.
Hierdoor liep ik Whiplash WAD 2 op en ben ik sinds 2,5 jaar arbeidsongeschikt in mijn huidige functie.
Alles is beschreven door specialisten verzekerings arts en Arbeidsdeskundige echter blijft Inshared alles maar betwisten.
Mails van letselschade advocaat word heel laat beantwoord met steeds dezelfde antwoorden wij kunnen ons niet vinden in de gestelde diagnose.en betwist whiplash en arbeidsongeschiktheid.
Ik heb inkomsten verlies maar dit willen ze niet vergoeden omdat ze blijven betwisten.
Hoe meer bewijs ik aanlever hoe harder ze betwisten.
Zelfs mijn artsen vragen zich af hoe Inshared iets kan betwisten zonder ook maar enige medische onderbouwing onderzoeken en mij persoonlijk te hebben gesproken.
Kortom Inshared weigert gewoonweg geleden schade te betalen en Whiplash te erkennen.
Zo gaan zij dus met hun klanten om dit werkt gewoonweg frustrerend.
Wij voorzien voorlopig ook geen verbetering.
- Niets
- Slachtoffers van aanrijding met Whiplash niet in de kou laten staan.
- Het afsluiten van de verzekering was heel gemakkelijk
- Klantenservice bereikbaarheid, ze zijn niet tot slecht bereikbaar, wachttijden aan de telefoon van over de 30 minuten!!
- Duurt veel te lang voordat ze over gaan tot actie. Mensen met schade willen hun problemen liever binnen een paar dagen geregeld hebben, niet in weken of maanden!
- bij afsluiten van wa autoverzekering, hadden ze een aantrekkelijke premie.
- inshared maakten zelf een fout bij het uitlezen van troy data waardoor ik 2 maanden teveel premie betaalde. volgens hen stonden er toen 0 schadevrije jaren in troydata, wat niet klopte (mijn vorige verzekeraar had deze correct doorgegeven). heb de teveel betaalde premie niet teruggekregen. een maand na dit incident verhoogt inshared de premie met 23% (>8 euro) wegens gestegen kosten... ben na deze slechte ervaring direct gewisseld van verzekeraar.
- Afsluiten en website ziet er gelikt uit
- afhandeling schade en klantbenadering, oplossingsgerichtheid en manier van communiceren.
- Inshared is een horror bedrijf. Ben al maanden in conclaaf over schade aan de auto waarvan ik vind dat de tegenpartij schuldig is, helaas besluiten ze na aandringen van de verzekeraar van de tegenpartij anders, zonder met ons te overleggen. Daarnaast is alle correspodentie ANONIEM!, nooit heb je het gevoel persoonlijk benaderd te worden. Ze adverteren met gratis verhaalservice, maar dat blijkt een wassen neus. Ze moeten zich schamen om klanten zo in hun hemd te zetten, ze blijven zich verschuilen achter bewijslast, waarvan ik vind dat de tegenpartij die heeft en niet wij. Maar helaas als nette burger ben je snel in het nadeel als ook nog eens de politie niet ter plaatste wilt komen en je overgeleverd bent aan de intimidatie van allochtone medeburgers. Als je dan ook nog eens een verzekeraar hebt die niet achter de klant gaat staan en een nette oplossing zoekt, dan ben je mooi de sjaak. Nu snel alle verzekeringen weghalen bij Inshared.. van mij gaat er geen cent meer heen