De Internationale review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Internationale geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met De Internationale. Is De Internationale je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over De Internationale
- Niets, ik heb een ongeluk gehad in het buitenland, ik ben daar tegen verzekerd aangezien dit een hoofdzaak is je te verzekeren. Maar de Internationale claimt na een ongeluk dat je niet verzekerd bent voor het naar huis moeten gaan !
- Het duurde 3 maanden voor ik een antwoord kreeg en ik moest er zelf achteraan gaan. Na een ongeluk in het buitenland claimt de internationale dat je niet verzekerd bent voor de kosten dat je gedwongen naar huis moet. Dus de kosten worden niet vergoed !
- Via independer was het afsluiten van de verzekering erg makkelijk
- Communicatie met klanten! Bar slecht dit! Ga jullie schamen!!
- Makkelijk afkunnen sluiten van een verzekering/polis (geld binnen halen kunnen ze wel)
- De communicatie vanuit "de Internationale" is teleurstellend slecht!
- Heb een reisverzekering bij hen afgesloten en probeer gemaakte schade bij hen te verhalen. Ze reageren totaal niet op mails/vragen en proberen je (uiteraard) eerst op alle mogelijke manieren af te wimpelen.
- Al 5 jaar heb ik een doorlopende reisverzekering bij de internationale. Afgelopen reis naar indonesië is mijn telefoon gestolen en mijn horloge kapot gegaan. Ik heb bewijzen (o.a politieverklaring, reparatieverklaring producent) met ze gedeeld. Ik moest een video opnemen om alles toe te lichten, maar de internationale weigert om maar iets uit te betalen, omdat bol.com de oorzaak van het defect niet kan vaststellen, en de compensatie voor mijn telefoon negeren ze. Ik ben echt teleurgesteld in ze, ik voel me niet serieus genomen.
- Niets
- Ik had een kortlopende reisverzekering afgesloten en dit hebben ze geregistreerd als een doorlopende. Een jaar later kom ik erachter dat er onterecht maandelijks geld wordt afgeschreven en vervolgens zeggen ze dat het mijn fout is. Uiteindelijk moest ik een screenshot sturen van het polisoverzicht om ze te overtuigen.. Ze zouden al het te veel betaalde geld terugbetalen, nu check ik het en zie ik dat ze maar één maand hebben terugbetaald. Kortom: waardeloos, niet aan beginnen.
- Snel af te sluiten tegen scherp tarief.
- Als ik het zo lees…..alles. In mijn geval werd bij afsluiten gevraagd of ik wel eens iets had geclaimd de afgelopen 5 jaar. Omdat ik een keer een schade heb geclaimd werd ik zonder pardon afgewezen. Hier mag je dus verzekerd worden als je maar niet iets gaat claimen.
- Eigenlijk word je, als je eerlijk de vraag beantwoord, als fraudeur weg gezet. Achteraf blij dat ze me niet accepteerden!
- Het afsluiten was snel geregeld
- Klantenservice!!!!!! Geen enkele vraag kan worden beantwoord. Alles is; kijk maar op de website.
- Aangegeven dat we hier niet wijzer van worden: jammer dan.
- Het afsluiten is zo gebeurd.
- Communicatie slecht. Mijn reis was geannuleerd dus had de kortlopende reisverzekering niet meer nodig. Al 3 keer doorgegeven voor we zouden gaan en dat ik mijn geld terug wil en een klacht ingediend (staat binnen 3 dgn reactie) ook niets op gehoord. Ben blij dat ik ze niet nodig heb gehad ivm calamiteiten je krijgt geen reactie.
- Betere communicatie en geld terug betalen waar je niet voor hoeft te verzekeren.
- Het afsluiten van de polis is zeer gemakkelijk. Daar eindigt ook al het positieve.
- Zeer slecht bereikbare medewerkers. Wij waren gestrand met de auto in het buitenland. Nul compassie of meedenken. Alleen vertellen dat ze geen uitspraken kunnen doen over wat er wel en niet verzekerd is en dat we maar gewoon moeten claimen. Ondertussen stonden wij uren zonder auto of idee wat we konden verwachten. Achterstand van maanden in het behandelen van claims dus ik verwacht binnenkort nog geen geld te ontvangen. Vermijd deze malefiede zooi!