Allianz Direct review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Allianz Direct geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Allianz Direct. Is Allianz Direct je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Allianz Direct geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Allianz Direct. Is Allianz Direct je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over Allianz Direct
- Geen
- Ten eerst had ik 2 autos bij ze verzekerd
- De eest had ik in november 2022 verkocht en doorgegeven dat t niet meer in mijn bezit is .blijkbaar tot mei 2023 kwam ik achter dat er nog steeds termijn bedrag werd afgeschreven. Contact opgenomen en met moeite ooit iemand aan de lijn gekregen .en die had aangegeven dat er iets fout ging .en helaas kan ik mijn geld niet terug krijgen .einige dat vanaf dat datum werd verzekering opgezegd eindelijk .het 2de gevalis:
- Augustus 2022 een zwaar ongeluk gehad wardoor mijn echtgenote har hoofd tegen de rand van raam kwam en ik met me borst tegen de stuur .rechter kant van de auto helemaal gesloopt .expert van de tegen partij ter plaats gekomen en documentennetjes ingevuld.darnaa.contact opgenomen met alianz hebben netjes gereageerd en ik heb alle schade uit mijn portemonnee betaald met de bedoeling dat alles of een deel ervan wordt gecompenseerd door alianz .maar helaas niks van ze gehoord .
- Ik bel ik mail .of geen reacties of langwacht tijd aan de lijn .
- Heb fotos gestuurd en nog steeds niks.
- Schande van zo en groote verzekeraar.
- Kenteken JL-720-P
- Bmw 3 serie
- GEEN POSITIEVE ERVARING
- NORMAAL IN CONTACT KOMEN IS ONMOGELIJK, NA 3 UUR NOG STEEDS GEEN CONTACT
- Niets
- Ik ben aangereden door een (zeer wellevende) klant van Allianz. Uiteindelijk moest ik zelf achter de schadeafhandeling aan en duurde dat een eeuwigheid. Oeverloos geheenenweer. Heel slechte ervaring dus, met deze verzekeraar.
- Niets, ze waren niet bereid om enigszins mee te denken en vertikte het ons te helpen.
- Ja wat niet, ze zijn heel slecht te bereiken, willen niet helpen of meedenken.
- Gewoon niets verzekeren hier.
- Niets
- Alles, zonder reden teruggezet in schadevrije jaren. Restitutie te veel betaalde premie zou volgens hun eigen schrijven binnen 10 werkdagen zijn; toen dit niet gebeurde werd per chat bericht dat dat fout was en dat restitutie pas bij einde verzekeringsjaar zou zijn. Ook hun opgave in Roy-Data is niet conform de opgegeven schadevrije jaren. Een groot drama in contact met Allianz: bellen kan niet, mailen kan niet. Betalen kan wel.
- Niks
- Wilt u een verzekering afsluiten bij een betrouwbaar en verantwoord bedrijf, doe dat dan niet bij Allianz Direct. Zelfs met een All risk verzekering en geen schuld, brengen ze de klant alle kosten in rekening en nemen ze de schadevrije jaren weg.
- Er is helemaal niks positiefs aan dit bedrijf !
- Alles ! Jammer dat je verplicht een ster moet geven! Dit bedrijf is geen 1 ster waard zelfs! Ik probeer al sinds januari hun te bereiken betreft een schade… geen antwoord nog geld van dit bedrijf! Probeer maar eens te bellen min 1,5u aan de lijn en dan te horen krijgen dat ze je niet kunnen helpen want de behandelaar is met dit doceer bezig… maar de behandelaar kun je nooit spreken! Schande schande noem ik dit. Sluit nooit een verzekering hier af!
- Niks
- Alles. Zakken vullen zonder enige klantenservice. Alles digitaal en totaal niet bereikbaar telefonisch. Chat heb je geen bal aan. En je krijgt mail en nergens reacties daarin op terug. Waardeloze verzekering. Nooit meer.
- Niets. Had een aanrijding buiten mijn schuld parkeerschade had 22 schade vrije jaren. Dit is terug gebracht naar 10 daardoor een premie verhoging van 400 euro op jaarbasis. De verzekering per direct opgezegd
- Dat je op een nette fatsoenlijke manier via de chatbox te woord gestaan wordt
- De klanten op de hoogte houden van de voortgang en hoe lang het gaat duren voor uitbetaling
- Tot op heden niks gehoord is dik een maand geleden