Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17.30 uur
050 2111 456   Logo WhatsApp
Allianz Direct

Review en beoordeling Allianz Direct

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Allianz Direct geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Allianz Direct. Is Allianz Direct je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Vergelijk alle verzekeringen van Allianz Direct

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Allianz Direct geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Allianz Direct. Is Allianz Direct je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Allianz Direct

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Stefan 12-9-2022 - 11:17

  • Erg slechte verzekeraar. Telefooncentrale geeft verkeerde informatie door. Allianz heeft meerdere fouten gemaakt waardoor ik meer premie ben gaan betalen.. Meerdere keren gebeld, gechat en klachtenformulieren ingevuld maar Allianz neemt geen verantwoordelijkheid. Allianz maakt fouten en de klant is de dupe.. omgekeerde wereld! Neem GEEN verzekering bij Allianz Direct!!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Joris 18-8-2022 - 20:42

  • Bedriegelijk lage prijzen
  • Communicatie, klantvriendelijkheid, professionaliteit van de medewerkers.
  • Doe jezelf een lol en zoek een betere verzekeraar die er niet op uit is je te belazeren.
2
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Pim 25-6-2022 - 16:27

  • Tweede persoon aan de telefoon was niet onaardig
  • De eerste persoon die we spraken was ronduit onbeschofte en er duidelijk op uit om geen geld uit te geven voor een sleepwagen.
  • Als je de eerste keer vergeet een sleepwagen te regelen en ons een uur laat wachten niet het gore lef hebben om het nog een keer niet te doen en na twee en een half uur zeggen. Excuses voor het ongemak, hij komt nu echt, hij is er met drie kwartier.
5
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 10
Arno 24-6-2022 - 12:52

  • De auto verzekering is goed, een complet all risk verzekering en geeft veel mogelijkheden, dit zit wel . Als er niets aan de hand is werkt het goed.
  • Slechte service, bijna niet bereikbaar, veel gaat met een automatische chat, er is geen klachten procedure, afspraken worden gemaakt maar men doet er niet mee.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Jeanette 8-6-2022 - 15:48

  • Niks
  • Telefonisch onbereikbaar.
  • Zeggen per mail dat een autoschade onverhaalbaar is op de tegenpartij omdat de toedracht onduidelijk zou zijn, terwijl de tegenpartij gewoon op het schadeformulier heeft aangegeven dat hij geen voorrang heeft gegeven.
  • Ik heb zelf de verzekering van de tegenpartij gebeld, de schade was daar al gemeld en aansprakelijkheid ook erkend. Binnen 5 minuten was ik door die verzekering (Univé) aangemeld bij een schadeherstelbedrijf voor inspectie. Godzijdank ben ik niet afhankelijk van Allianz voor vergoeding van mijn schade. En natuurlijk ga ik daar weg.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Boze klant 18-5-2022 - 15:10

  • Mensen schrijf het programma KASSA aan want dit is niet meer normaal. Ook wij worden al weken, maanden aan het lijntje gehouden met onze schade. En als ik zo de reviews hier lees zijn wij niet de enigste en vooral niet de laatste! Wij hebben al tig mailtjes gestuurd en steeds gaan er dagen, weken overheen voor dat wij een reactie terug krijgen met weer een mail met de vraag om weer opnieuw te beschrijven wat er gebeurd is? En als wij bellen (na een half uur op wacht te hebben gestaan) krijgen wij weer hetzelfde flutverhaal. Ik hoop dat iedereen net als ons KASSA aanschrijft en overgaat op een andere verzekering maatschappij want dit is
  • bagger!!! Jaren premie betaald om zo behandeld te worden is echt een schande!!!!!! Is geen ster waard deze maatschappij!!!!
  • Mensen schrijf het programma KASSA aan want dit is niet meer normaal. Ook wij worden al weken, maanden aan het lijntje gehouden met onze schade. En als ik zo de reviews hier lees zijn wij niet de enigste en vooral niet de laatste! Wij hebben al tig mailtjes gestuurd en steeds gaan er dagen, weken overheen voor dat wij een reactie terug krijgen met weer een mail met de vraag om weer opnieuw te beschrijven wat er gebeurd is? En als wij bellen (na een half uur op wacht te hebben gestaan) krijgen wij weer hetzelfde flutverhaal. Ik hoop dat iedereen net als ons KASSA aanschrijft en overgaat op een andere verzekering maatschappij want dit is
  • bagger!!! Jaren premie betaald om zo behandeld te worden is echt een schande!!!!!! Is geen ster waard deze maatschappij!!!!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Trudie 13-5-2022 - 13:33

  • Niets!
  • Mag prive auto niet verzekeren omdat ik zzp'er ben (heb ook een bedrijfsauto, dus slaat nergens op!)
  • En dat zeggen ze dan ook pas als je gaat bellen waarom je verzekering is geweigerd.
  • Voelde me behandeld als een crimineel!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Salt 9-5-2022 - 10:36

  • NIKS POSITIEFS ERVAREN OPLICHTERS ZIJN ZE !!!!
  • BEREIKBAARHEID
  • PROFFESIONELER SERVICE
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
S.M. 28-4-2022 - 11:46

  • De premie.
  • Nog een kleine week en dan is het zes(!) maanden geleden dat ik schade aan een andere auto heb veroorzaakt. Geen dispuut, geen gedoe, duidelijke eenvoudige schade. Bij de tegenpartij is reeds maanden geleden de schade afgehandeld.
  • Emails hierover worden niet beantwoord.
  • Telefonisch (na hele lange wachttijd) is het steeds hetzelfde antwoord: het is nog 'in behandeling'. Bijna ZES maanden. Dit is ongelooflijk.
  • Ik kan niet wachten om over te stappen.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Eline 17-4-2022 - 13:53

  • Absoluut helemaal niks.
  • Alles. Echt alles. Een motorvoertuig is op onze auto geklapt, de situatie om vergoeding te kunnen vragen was in ons voordeel gezien de motorbestuurder geen voorrang had. Het contact onderling met de motorvoertuigbestuurder verliep vriendelijk. Allianz Direct weigert de schade te vergoeden want zoals ze zelf aangaven kunnen ze "de schade niet verhalen" zonder enige uitleg van de schade expert. We hadden onze auto net 1 dag, onze ruit is kapot. We hadden alle formulieren netjes ingevuld, een brede serie aan foto's meegestuurd en getuigen die hun verhaal hebben gedaan. Ik kan niet helpen om te denken dat deze schade expert niet in staat is om correct een situatie te lezen. Absoluut belachelijk. We hebben 2 jonge kinderen die vervoer nodig zijn. Wij stappen over. Nooit maar dan ook nooit meer, stelletje oplichters.

Vergelijk en bespaar tot € 300
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste WA autoverzekering.
per jaar op je autoverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle autoverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie