Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Woonverzekeringen vergelijken
Mintley

Mintley review en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Mintley geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Mintley. Is Mintley je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Vergelijk alle verzekeringen van Mintley

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Mintley geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Mintley. Is Mintley je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Klantervaringen over Mintley

7
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Wim Klapwijk 3-5-2024 - 10:46

  • Via independer uitgekomen op een nieuwe opstal en inboedelverkering.
  • De prijs en dekking zijn gewoon goed. En de prijs in totaliteit gaf de doorslag.
  • Echter de afhandeling van een relatief kline schade is gewoon triest.
  • Concludie: als de scherpe en goede prijs vergeten is duurt de ellende van de afhandeling nog steeds.
  • De afhandeling is te triest voor woorden
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Murhaf Ajami 11-4-2024 - 08:03

  • Ze reageren niet op de mails.
  • Ik heb schade bij mij huis lekkage van de vaatwasser, ze liggen het probleem aan de vaatwasser en ze willen de laminaat schade niet dekken.
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 8
Hielke 9-4-2024 - 14:46

  • Helemaal niets.
  • Schade in april 2023 gemeld, uiteindelijk heeft Dekra de schade beoordeeld en in januari doorgegeven aan Mintley. Meerdere keren gevraagd wanneer de schade uitbetaald wordt, nu april 2024 nog steeds geen reactie. Telefonisch uren in de wacht en op email wordt niet gereageerd.
  • Schademelding direct oppakken.
  • Niet maanden wachttijd tussen elke stap
  • Reageren op mail
2
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 2
Jr 4-4-2024 - 13:39

  • Het is goedkoop maar je krijgt er een slechte service voor terug. Verschrikkelijk!!
  • Ik zou er nog niet eens 5 euro in de maand voor willen betalen.
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 1
M 1-4-2024 - 19:20

  • Ik dacht een prima betaalbare verzekering te hebben afgesloten.
  • Vorig jaar een aantal claims ingediend, bleken uiteindelijk volgens de kleine lettertjes niet gedekt, dus niets uitgekeerd. Vervolgens werd de verzekering voor ons nieuwe huis geweigerd vanwege die ingediende claims. Al die tijd netjes premie betaald, had ik dus beter op de spaarrekening kunnen zetten.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Mohammad jahangiri 19-3-2024 - 15:41

  • Niks
  • Alles , ben paar maanden bezig ze gaan niks doen jij moet alles zelf oplossen meer dan 10* gebeld een adres wijzigen ze gaan niet doen email gestuurd ook geen reactie
  • Ik ga stoppen met deze verzekering ik heb echt spijt , ze zijn echt geen eerlijke mensen voor 1€ per maand ik ga nooit bij mintley
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Ism 12-3-2024 - 17:12

  • Niks
  • Alles
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Marko Radder 19-2-2024 - 14:25

  • De offerte van de polis zag er positief uit was het niet
  • Doen wat ze beloven dat zou toch fijn zijn.
  • Na een maand krijg ik een polis wijziging met als rede dat de schadevrije jaren niet te vinden waren.
  • Ik heb 33 schade vrije jaren op de oude polis van ANWB opgebouwd zij melden dat altijd aan Roy data.
  • Na een chat van ruim een maand niets verder gekomen en zijn we vandaag op de premie datum
  • dan schrijven ze netjes het bruto premie bedrag af.
  • Wat een vreselijke verzekering begin hier nooit aan.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
F. 3-2-2024 - 09:46

  • Plots in januari krijg je een mail dat je premie niet voldaan hebt. Alles altijd netjes betaald. Me verzekering werd ook in een keer opgeschort zonder voor aankondiging. Geen brief , geen telefoontje. Als je later naar Independer belt gaat het om premie van juli en augustus van het jaar er voor waar ze de schade jaren van hebben aangepast. Ook weer zonder bericht!!
  • Betere communicatie!! Eerder mensen op de hoogte stellen van bepaalde wijzigingen.
  • Niet mensen uit het niets door administratieve fout vanuit verzekering onverzekerd laten rond rijden zonder voor waarschuwing.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Tissem 1-2-2024 - 10:20

  • Enige positieve ervaring is dat je maandelijks je verzekering kunt opzeggen.
  • Zijn telefonisch erg moeilijk bereikbaar. Drie keer verkeerd doorverbonden door independer en de alarmcentrale. Een externe die over Mintley autoverzekering ging, vertelde dat meerdere mensen klachten hadden over de slechte telefonische bereikbaarheid..
  • Reageren na 3 maanden pas op mijn mail. Helaas ook niet met een duidelijk antwoord. Maandelijks worden er extra kosten afgeschreven, soms weer terug geboekt? Automatisch incasso werkt ook niet naar behoren.. 2 maanden zijn niet op tijd afgeschreven, waardoor in november 3 keer het bedrag is afgeschreven.
  • Jammer dat ik een hele slechte ervaring heb bij jullie.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Auke 19-12-2023 - 07:43

  • De prijs.
  • Mintley heeft een samenwerking met Independer en staat daarom zo goed aangeschreven op hun eigen website. Dit bedrijf incasseert extra bedragen tussen de reguliere betalingen door. Zonder communicatie, en zonder een manier om met ze in contact te komen. Na het terugboeken van de (onterechte) incassos krijg je mailtjes die je niet kan beantwoorden met het bericht dat je verzekering wordt stop gezet als je niet op tijd betaald (alleen waarvoor die betaling zou zijn is mij nog steeds niet duidelijk).
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Levi 4-12-2023 - 13:06

  • Mintley heeft Van Ameyde ingeschakeld om alle schades af te handelen. Werkelijk een trieste keuze. Wat een simpele schade leek te zijn, werd er direct zaken in twijfel getrokken waardoor er nóg meer experts naar moesten kijken... Twee weken nadat het rapport was verstuurd zijn we zelf maar begonnen met contact zoeken. Na driemaal te zijn verteld "U hoort vandaag nog van ons", bleek uiteindelijk de schade als niet-gedekt bestempeld te zijn. Prima: dat kennen we van verzekeringland, maar de triestheid van slechte service is onwerkelijk. Mensen zitten makkelijk drie maanden met waterschades in hun woning (met ingetrokken schimmel?) wachtend tot de O zo goed gedekte polis de boel komt herstellen.... Maar nee, je moet er zelf weken achteraan gaan om vervolgens te horen "het spijt ons maar we doen er niks mee, toedeloe"... Mijn boodschap aan deze verzekeraar/behandelaar: schaam je diep. Heel diep. Joe.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Salim akdeniz 14-11-2023 - 16:22

  • Niks
  • Laatst een schade opgelopen met de auto die all risk is verzekerd bij mintley. De dag na de schade beëindigt mintley de verzekering met als reden wanbetaler omdat 1 keer de verzekering een dag later is betaald en wilt de schade niet verder afhandelen. Ik raad mintley zeker niet aan!! Als je een dure auto heb gekocht kan je het overal laten verzekeren behalve bij mintley want met schade kan je nog lang wachten op je uitbetaling of afhandeling van je schade!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Karel 13-11-2023 - 13:03

  • Niks
  • Het is dat je geen 0 score kan geven, schademeldingen worden niet in behandeling genomen en ik geloof er niks van dat Mintley zo hoog scoort in de reviews: Na maanden van wachten en een reeks frustrerende communicatiepogingen, is mijn schadeclaim nog steeds onopgelost gebleven. De afhandeling van mijn claim was niet alleen traag, maar de klantenservice was ondermaats, ondanks duidelijk bewijs van een gedekte schade. Deze ervaring heeft mij doen twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze verzekeraar en ik kan anderen alleen maar waarschuwen om goed na te denken voordat ze hier een polis afsluiten.
3
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 5
Anton Vergunst 18-10-2023 - 13:36

  • vrij weinig
  • Schoenmaker houd je bij de leest: Independer alleen gebruiken voor het vergelijk. Laat ze a.u.b. geen tussenpersoontje spelen want dat werkt niet. Dit is te specifiek om door een chatbot te laten doen. Schades laat independer door Van Ameyde doen (den haag). Je wordt als je belt automatisch doorgeschakeld en krijgt na een paar minuten een verzoek om een boodschap achter te laten. Vervolgens hoor je niks. Schadebehandeling anno 2023 noemen ze dat.
  • Ik ga na een jaar de boel weer oversluiten want hier word je niet vrolijk van. Laat staan als je een grote schade hebt. Dan staat het huilen je denk nader dan het lachen.
  • Conclusie; laat het acceptatiewerk/schadewerk niet door independer uitvoeren, maar door een gerenomeerde verzekeraar.
2
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 4
J. Tromp 16-7-2023 - 12:20

  • Goedkoopste All-risk verzekering
  • Bij schade is het haast onmogelijk om contact op te nemen, je zit zo een uur in de wacht en dan hangen ze op.
  • Als je ze te pakken hebt is de klantenservice onkundig en kunnen je vaak niet helpen.
  • Ook geprobeerd te mailen maar daar is maanden later nog steeds niet op gereageerd.
  • Niet mogelijk om in te loggen op de online omgeving.
  • Polis krijg je per mail maar er zit een wachtwoord op.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Yvonne 13-7-2023 - 09:25

  • Niks ze reageren niet op schade claims en als ze het maanden later wel doen dan wordt je ook niet verder geholpen.
  • Klantenservice en reactie op schade claims
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 2
Yolanda 3-7-2023 - 06:49

  • Niets
  • Alles.
  • Communicatie is vrijwel niet mogelijk, zijn onbereikbaar.
  • In okt brand gehad ,nog steeds mijn geld niet ontvangen.
  • Herstel werkzaamheden uit eigen zak moeten betalen, schande.
  • Schadebedrag is toegekend maar je krijgt het gewoon niet.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
S Gaaddi 30-6-2023 - 19:05

  • Helemaal niks
  • Neem contact op met je klanten als ze emailen. Achterstand is niet erg maar 5 maanden wachten op überhaupt een reactie op je schade is belachelijk.. en dan wacht ik nu al 5 maanden en heb nog geeneens reactie. Wie weet hoelang nog
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Yvonne 1-6-2023 - 11:45

  • niks, bij schade worden emails niet beantwoord en telefonisch contact is niet mogelijk
  • beantwoord mails en wees telefonisch bereikbaar

Vergelijk en bespaar tot € 455
Dit bedrag is het verschil tussen de jaarpremie van het duurste en het goedkoopste woonverzekering pakket zonder eigen risico.
per jaar op je woonverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle woonverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie