CZ zorgverzekering reviews in 2022
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CZ zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over CZ zorgverzekeringen op Poliswijzer.nl.
Vergelijk alle verzekeringen van CZ Of vergelijk met je huidige CZ verzekering
Is CZ je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over CZ
- Nee
- Ze kunnen maar beter stoppen
- CZ heeft met terugwerkende kracht mijn zorgverzekering opgeschort naar aanleiding van een uitschrijving bij de gemeente. CZ maakt verschillende beloftes via mail contact maar komt deze niet na. Na meermaals telefonish contact te hebben gehad met CZ klantenservice en zeer onvriendelijk en passief te woord wordt gestaan, weigeren CZ mij een bevestiging te sturen van het ontvangen van mijn inschrijving bij de gemeente met het bericht dat ik vanaf deze datum ben verzekerd, zodat ik naar het ziekenhuis kan. Ze weigeren na meerdere verzoeken hun beleid te bevestigen via de mail waarmee ik een afspraak kan maken. Na 30minuten aan de lijn te hebben gewacht (10 minuten wacht, toen weer 15minuten wachten omdat de nutteloze telefoniste elke kleine detial moest navragen en uiteindelijk om half 6 einde werkdag niet meer verder gesprek wilt voeren en de verbinding verbreekt.) Ik ga dan ook CZ aansprakelijk stellen voor de gelede financieele en fysieke schade door de lak aan klantenservice en menselijkheid.
- CZ heeft met terugwerkende kracht mijn zorgverzekering opgeschort naar aanleiding van een uitschrijving bij de gemeente. CZ maakt verschillende beloftes via mail contact maar komt deze niet na. Na meermaals telefonish contact te hebben gehad met CZ klantenservice en zeer onvriendelijk en passief te woord wordt gestaan, weigeren CZ mij een bevestiging te sturen van het ontvangen van mijn inschrijving bij de gemeente met het bericht dat ik vanaf deze datum ben verzekerd, zodat ik naar het ziekenhuis kan. Ze weigeren na meerdere verzoeken hun beleid te bevestigen via de mail waarmee ik een afspraak kan maken. Na 30minuten aan de lijn te hebben gewacht (10 minuten wacht, toen weer 15minuten wachten omdat de nutteloze telefoniste elke kleine detial moest navragen en uiteindelijk om half 6 einde werkdag niet meer verder gesprek wilt voeren en de verbinding verbreekt.) Ik ga dan ook CZ aansprakelijk stellen voor de gelede financieele en fysieke schade door de lak aan klantenservice en menselijkheid.
- Vrijwel niks
- Betere communicatie, beter je werknemers trainen, niet zo belachelijk duur zijn tegenover andere verzekeraars
- Aardige medewerkers
- Hebben geen verstand van zaken, doen maar wat. Beloven veel maar nakomen? Nee. Als je ze er op aanspreekt hoor je niets meer iets terug.
Ga alstublieft niet in zee met CZ. Als je ze echt nodig hebt laten ze je vallen
- Helemaal niks. Arrogante klantenservice die alleen maar zo snel mogelijk van je af wil en je nog uitlacht over je problermen
- Ik moet vanuit Maastricht naar Echt voor een ziekenhuisbehandeling. Ik heb echter geen rijbewijs en een bijstandsuitkering. Ik kan dat niet. Hierdoor kan ik mijn behandelingen die ik dringend nodig heb niet krijgen.
- In het ergste geval ben ik volgend jaar blind, Maar de klantenservice lacht me alleen maar uit en zegt dat ze niks voor me doen kunnen
- Prettig en snel contact
Overstappen
- Bijna niks alles moeilijk vooral in het buitenland stap zeker over 2022
- Afhandeling declaratie,s communicatie onpersoonlijk slecht
mensen sla cz over je heb er niks aan
- niks
- cz betaald artsen die je niet goed opereren instanties die je gegevens kwijt raken, ziekenhuizen die fouten maken betalen ze. ik mag zelf de herstel behandelingen betalen door andermans toedoen heb ik te kampen met chronische klachten en heb je revalidatie traject nodig en die weigeren ze. want ze willen alleen maar ontvangen.
- De service is enorm slecht. Daarnaast komen ze afspraken niet na. Ze adverteren dat je in de maand januari nog aanpassingen kunt doen voor je zorgverzekering. Ik wilde dit 25 januari doen, maar ik was te laat. Ik moet dus een heel jaar wachten om een aanpassing te kunnen doorvoeren.
- Ik ben al jaren klant, maar ze wilde mij niet helpen.
- tot tweemaal toe getracht nieuwe polis aan te vragen. poging 1 via site van CZ: alle data blijkt zoek te zijn???
- poging 2 telefonisch: mijn polis wordt fout opgemaakt en die van mijn partner vergeten. Blijkbaar wil CZ ons niet meer hebben en moet ik op zoek naar andere partij.
kijk vooraf naar noodzakelijke dekking; vergoeding na overstappen duurt 1 jaar.
- helder advies keuze orthodontie.
- wel vergoeding onderzoeken, maar niet als operatie volgt.
Ben 3 jaar geleden overgestapt van Zilveren Kruis naar CZ, nádat Zilveren Kruis de te betalen premie fors had verhoogd. In vergelijking met CZ scheelde dit zo'n 20,00 Euro per persoon per maand.
- Zeer snelle verwerking declaraties.
- Lage(re) premie in vergelijking meeste andere verzekeraars.
- Het niet zelf af kunnen sluiten van een betalingsregeling voor het te betalen eigen risico via de site van CZ.
- Heb hiervoor telefonisch contact op moeten nemen met de klantenservice. Wordt vervolgens wel geregeld, maar zelf regelen zou mijn voorkeur hebben (werkt gevoelsmatig sneller).
Ondanks een grote organisatie door CZ als individu behandeld en niet als nummer
- heldere en deskundige communicatie
- geen
Wij hebben al jaren een Zorgverzekering bij CZ. Zijn ook niet van plan om voor een paar euro over te stappen naar een andere. Bij CZ heb je de zekerheid dat je als gepensioneerd echtpaar geen zorgen hoeft te hebben over de afwikkeling van de declaraties. Altijd betrouwbaar
- Diversiteit aan aanvullende pakketten, ook voor de oudere. Goede, duidelijke en correcte communicatie, zeer snelle afwikkeling van declaraties.
- n.v.t.