De Friesland zorgverzekering reviews
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over De Friesland geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over De Friesland.
Vergelijk alle verzekeringen van De Friesland Of vergelijk met je huidige De Friesland verzekering
Is De Friesland je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over De Friesland
- Gemakkelijke app om declaraties in te dienen en het geld staat binnen 2 dagen op je rekening. Goede klantenservice die met je mee denkt in het vinden van oplossingen.
- Dat er gemakkelijker op de webstite terug te vinden hoeveel tegoed je nog hebt voor alternatieve zorg, tandheelkundige zorg en fysiotherapie zodat je niet onverwacht rekeningen krijgt omdat je spaarpotje leeg is.
- Waardeloos zorgbedrijf. Geeft niets om klanten. Ze weigeren mee te werken, en hangen telefoongesprekken zo op! Nieuwe klanten, blijf weg bij dit noitaire zorgbedrijf!
- De wensen van klanten op nummer 1 plaatsen, en niet de winst.
- De Friesland verwacht dat je 220 kilometer (3,5 uur enkele reis met het ov) reist naar de vorige zorgaanbieder, omdat de zorgaanbieder waar je na je verhuizing naartoe bent gegaan zegt dat je silversplints zo slecht passen dat je nieuwe moet. En dat je dan je vorige zorgaanbieder een kans moet geven om ze te herstellen of nieuwe te maken, ook al zijn ze al twee keer aangepast (bij het leveren en omdat ik blauwe plekken had). En dat je dan nog vaker die reis zou moeten maken. Dat je het ov vermijd, vanwege het coronavirus en je alleen voor noodzakelijke reizen met het ov mag, maakt ze niets uit.
- Dat ik er weinig van merk , dus positief
- ik ben zeer tevreden
Een prima verzekeraar die doet wat hij beloofd, b.v. terugbellen
- Altijd vriendelijk
- Vaak lang wachten voor de telefoon opgenomen wordt
De dienstverlening kan echt beter. Hier valt absoluut winst mee te behalen.
Voor het overige zal ik niet snel van verzekeraar veranderen. De andere zorgverzekeraars bieden niet anders. Misschien de basisverzekering, maar hier denk ik overna.
- Bij extra gemaakte kosten (bijvoorbeeld voor medicatie) wordt je tijdig per e-mail geïnformeerd dat er genoemde bedrag zal worden geïncasseerd. Dit is wel prettig.
- Zeer slecht bereikbaar. Telefonisch contact is een drama. Klantadvies, ruim 15 minuten of langer wachttijd aan de telefoon. Uiteindelijk niet het bevredigende antwoord op je vraag krijgen. Verzocht wordt om opnieuw contact op te nemen met een andere afdeling waarvan je het telefoonnummer krijgt. Het niet verstaan van de Friese taal.
- App is slecht. Probeer maar eens een taxivervoerder op te zoeken....Inloggen verloopt via digid. Veel zoek en speur werk nodig om iets te vinden.
ieder jaar kijken we wat we nodig hebben en daarna gaan we vergelijken. Jammer dat er niet meer samenwerking is. Ieder jaar het zelfde liedje moet toch niet nodig zijn. Volgens mij moet het een stuk eenvoudiger gemaakt worden.
- Gewoon daar waar we voor gekozen hebben, en dat was goed.
- geen negatieve ervaringen.
Geen enkel probleem ondervonden, snelle respons bij vragen.