Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Zorgverzekeringen vergelijken
Menzis

Menzis zorgverzekering reviews en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Menzis zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over Menzis zorgverzekeringen.

Vergelijk alle verzekeringen van Menzis Of vergelijk met je huidige Menzis verzekering

 Is Menzis je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Menzis

2
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: 2
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 1
E.Hesse 24-4-2024 - 09:25

  • Mijn man heeft al jaren een volledige prothese. Nu blijkt dat hij goedkoper kan onze tandarts wees ons op die mogelijk heid kan per 1 Jan 2025 scheeld € 348.00 op jaarbasis. Tv 1 prothese. Wel even schriftelijk laten bevestigen. Jammer dat menzis wel de rekening vd prothese betaald maar je niet inlicht dat je in een andere verzekering kan eigen verantwoordelijkheid zeggen ze. Het blijkt dat menzis alleen voor het geld gaat en niet voor de klant z,n portomonee. Gemiste kans van menzis. Dus klanten van menzis wees gewaarschuwd.
2
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Andre Hosp 18-3-2024 - 11:56

  • 20 jaar bij Anderzorg was positief, een maand bij Menzis was erg negatief. Gaan gewoon geld incaseren van je rekening en dan moet jij maar zien te achterhalen waarvoor het is, ben je ingelogd krijg je een onduidelijke omschrijving en dan moet je weer bij een derde partij, apotheek, zien dat ze weer een credit nota schrijven zodat Menzis jouw eigen geld weer terug stort. Bij Anderzorg tientallen jaren geen centje pijn gehad.
  • Menzis moet gewoon net zo werken als Anderzorg. Daar 20 jaar lang geen problemen gehad.
Reacties
Andre op 27-3-2024 om 13:34
Menzis haalt gewoon geld van je rekening af zonder dat je iets opgehaald hebt en dan moet je zelf maar het recht zien te brijen. Dit is gewoon de omgekeerde wereld. Menzis is een enorme grote zakelijke moloch waarmee je niet in contact kunt komen en die alle vormen van menselijke communicatie en inzicht in declaraties tegenhoud. Echt een slechte verzekeraar.
Andre op 18-3-2024 om 13:58
Van Menzis krijg je een incasso "Eigen riscio"op je dak en dan moet je zelf uit gaan dokteren waar dat dan vandaan komt en waar Menzis het recht vandaan haalt om allerlei spullen te declareren die je zelf niet opgehaald en hebruikt hebt. Bij Anderzorg nooit last van gehad.
6
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Menzis aan
Jacq 13-3-2024 - 10:40

  • Ze helpen waaraan ze je kunnen helpen.
  • Opnemen telefoon klantenservice
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Menzis aan
PW 28-12-2023 - 14:28

  • telefonische bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Diverse malen moeten bellen omdat ik door verhuizing andere zorgaanbieders had, maar steeds keurig te woord gestaan en geholpen.
  • enige: mijn nieuwe fysio was plots niet meer bij Menzis en daarom moeten veranderen van (weer andere nieuwe) fysio. Die vorige heeft nog steeds geen contract met Menzis...
  • (ik ga helaas overstappen van verzekering omdat mijn nieuwe werkgever een collectieve verzekering heeft bij andere zorgverzekering. Bij deze even nog een afscheidsgroet: Dank!)
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Ali 27-9-2023 - 11:30

  • Je bent een nummertje valse beloftes die ze niet nakomen ik ben zwaar voorgelogen
  • En wanneer ik bel voor duidelijkheid
  • krijg ik te horen dat ik klacht moet indienen als ik dit had geweten was ik nooit bij menzis gekomen letterlijk alles wat ze me verteld hebben was gelogen
  • Mijn premature pasgeborene was niet verzekerd terwijl mij was verteld dat ik niks meer hoefde te doen en dat alles was geregeld
  • Word me in het ziekenhuis verteld dat mijn pasgeborene prematuur helemaal niet is verzekerd terwijl mij duidelijk was verteld dat alles goed was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken dit is zware oplichting dat dit gewoon mag ojaa helemaal vergeten de overheid zelf zijn ook dieven
  • Ing ik zou nooit meer bij menzis gaan zodra ik weg kan ben ik weg en ik raad iedereen af om hier te verzekeren geloof me je word zwaar opgelicht waar je bij staat
  • En het ergste is niemand van klantenservice die je helpt je word gewoon verteld van dien maar klacht in meer kan ik niet voor je doen ??
  • Ik heb er geen woorden voor
  • 1 ding weet ik wel no Lie Can Live forever dus deze oplichters komen ook een keer aan de beurt.
  • Wat kan er verbeterd worden is dit een serieuze vraag
  • Alles denk ik wel van oplichting tot liegen
  • Ik voel me echt zwaar bedrogen door jullie en het ergste is niemand die me geholpen heeft of wil helpen
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
Verweij 15-8-2023 - 09:50

  • niks, kan ook niet met zulke mensen
  • Menzis moet weg, dat is het beste voor ons allemaal
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
kopjetheemetsuiker 21-2-2023 - 20:44

  • niets
  • Menzis = onMENZelijk.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 5
Verweij 7-2-2023 - 12:22

  • geen positieve ervaring
  • luisteren naar de verzekeraar
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Nick 12-11-2022 - 18:00

  • Niets
  • Alles. Communicatie, coulance, fatsoen, professionaliteit medewerkers
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Daniel 6-9-2022 - 12:44

  • Niks
  • - communicatie;
  • - beloftes nakomen (iedere werknemer praat anders);
  • - consistentie;
  • - meerde kanalen voor communicatie, alles dient via app te gaan. Dit is niet voor iedereen weggelegd.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
JN Vos 10-8-2022 - 09:46

  • niks
  • communicatie en het nakomen van beloftes
3
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 5
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Hans Oudesluijs 9-4-2022 - 22:46

  • Niets, er werd door de klantcontact medewerker geïnsinueerd dat zowel ik als mijn fysio therapeut "Dom" waren toen we navraag deden over de fysio behandeling. Daarboven op werd er ook nog eens geïnsinueerd dat ik eventueel fraude wilde plegen.
  • Ik laat me niet voor "DOM" en of "Frauduleus" handelen uitmaken.
  • Menzis ga eens nadenken, het is niet voor niks dat jullie 49.000 klanten verliezen ten opzicht van vorig jaar!
  • Hierbij alvast weer 1 voor 2023 doe mij maar een andere zorg verzekeraar.
  • Heel veel.
  • Ze moeten daar bij Menzis eens leren dat er meer kleuren zijn dan alleen "ZWART" en "WIT".
  • Als je een ongeluk krijgt eind 2021 heb je wel wat anders te doen dan op de Operatie Kamer nog je polis even na te kijken.
  • Idem met jullie optie ** indien ongeval dan kunt u 16 behandeling fysio aanvragen.
  • Moet het ongeval in 2022 hebben plaats gevonden.
  • Moet je binnen 3 maanden na ongeval aanvragen.
  • Je zal dan maar een ongeval hebben en er komt pas na 4 maanden naar boven dat je fysio nodig hebt, dan heb je pech.
  • Geen recht op die 16 behandeling (zwart wit denken).
  • Idem dat jullie roepen over datums, maar wel zo dat het voor jullie gunstig is.
  • Weer dat Zwart en Wit denken.
  • Heb er geen ander woord voor over dan schandalig.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Bert ten Have 22-12-2021 - 23:02

Kies voor een fatsoenlijke maatschappij, maar NIET voor Menzis.

  • Menzis zegt dat medische zorg in Duitsland net zo goed is als in Nederland. Dat klopt niet, mijn schoonmoeder heet in Nordhorn gelegen. Na een week hebben wij haar zelf moeten ophalen. Menzis deed niets. Resultaat uitgedroogd, medicijnresten in haar mond. Moesten zelf voor verpleegster zoeken. Uiteindelijk geplaatst in Vriezenveen. Na enkele weken kon ze naar Hengelo. Taxivervoer werd niet vergoed omdat we het niet hadden aangevraagd. Sluit aub nooit een verzekering bij Menzis. Werk zelf in de verzekeringsbank maar heb nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt als Menzis. Dat zij nog een vergunning hebben is mij een raadsel. Nog erger dan de kinderbijslag affaire.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Menzis aan
Peter 9-12-2021 - 07:27

Leuke extra's die je bij veel andere zorgverzekeraars niet krijgt.

  • Heel fijn en gemakkelijk contact. Eigenlijk kun je alles zelf via de app regelen. Indienen van declaraties gaat eenvoudig en je krijgt vaak snel een statusupdate over goedkeuring van declaratie. Nooit problemen mee gehad. Als je iets geregeld moet hebben voor bepaalde zorg of vergoedingen en je dit gewoon duidelijk uitlegt, ben ik altijd heel behulpzaam en vriendelijk geholpen en hebben we echt samen gekeken naar de mogelijkheden en beste oplossing.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
D. 26-11-2021 - 15:48

  • Geheel niets. Nooit aan beginnen. Alle andere keuzes zijn beter. Let op, MENZIS heeft ook veel verzekeringen waar zij de risicodrager zijn. Onder andere HEMA is dit. Kies een andere verzekeraar en voorkom ellende.
  • Dekking, manier van communiceren, niet reageren op brieven, of erg laat reageren. Drama is het.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
jolanda guitoneau 4-11-2021 - 15:24

Mensen ga niet bij menzis!!! Het zijn oplichters!!! En zeer klantonvriendelijk en onbeschofte medewerkers!!!!

  • Geen positieve ervaringen.
  • Over alles.ben helaas nog steeds bij menzis. Dankzij menzis een incasso gehad. Ben nog steeds aan het afbetalen bij hetincasso bureau.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Leo van den Akker 23-10-2021 - 07:43

Zodra ik met hen kan stoppen WEGWEZEN.

  • Na een fout van Menzis, het jou trachten in de schoenen te schuiven.
  • Van een maandelijkse betaling voor verzekeren geld gebruiken voor een andere rekening, die op tijd de volgende dag ook werd betaald.
  • En dan dreigen met CAK. Idioten.
  • Over niets. Ben basis verzekerd maar alles kun je zelf betalen.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
A van der Ploeg 13-4-2021 - 13:25

Lichten klanten fout voor en laten vervolgens de klant met hoge rekeningen zitten!

  • Niks
  • Nergens
2
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
M v riel 8-1-2021 - 13:47

Bij de declaratie werd ook geen uitleg gegeven. Gewoon schandalig hoe je behandeld wordt. Ik ben overgestapt naar een andere verzekeraar.

  • Zolang je geen declaratie hoeft in te dienen lopen de zaken wel.
  • Afhandeling ban de declaratie voor de zwangerschap. Meegedaan aan een cursus, voor zwanger en fit/ fysio. Dit om lichamelijk fit te blijven tijdens de zwangerschap.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
miranda friis 19-12-2020 - 09:38

  • niks!
  • Verzeker uzelf of uw gezin nooit bij HEMA of MENZIS. (Menzis zit achter deze verzekering)
  • Het zijn grote oplichters!! Eind 2018 kwam ik in de minnelijke schuldsanering door mijn eigen bedrijf (kledingwinkel te Amsterdam). Hierdoor zat ik begin 2019 3 maanden zonder geld, zelfs geen bijstand uitkering, helemaal niks omdat het traject voor bijstand enige tijd duurt als je een eigen bedrijf hebt gehad. In deze tijd kon ik natuurlijk mijn rekeningen niet betalen en dus ook niet mijn zorgverzekering, met elk bedrijf kon ik betaalafspraken maken > energie, tv,internet,tel,belasting,verzekering auto, inboedel en nog tig bedrijven.
  • Behalve met Hema Menzis! Uiteindelijk is een rekening van € 300 uiteindelijk 3000 EURO geworden!!!
  • Met alle gevolgen indien > loonbeslag op bijstand ed. Even later moest ik een operatie ondergaan en zelfs met een verklaring op papier van een arts uit het Academisch ziekenhuis te Amsterdam hebben ze mij deze operatie gewoon laten betalen van 5000 Euro!!
  • En toen ik natuurlijk einde van het jaar van deze oplichterij verzekering af wilde en mij had aangemeld bij een andere verzekering werd dat even tegengehouden door hun omdat ik via een incassoburo een betalingsregeling had lopen voor Hema verzekering en moest ik verplicht bij deze oplichters blijven. Mensen ik vertel u dit om u te behoeden voor deze zorgverzekering, ze willen alleen uw geld en het woord zorg kunt u bij deze verzekering negeren!
4
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 3
  • Prijs/kwaliteit: 10
Isa 12-12-2020 - 15:57

Ik heb aangegeven dat de dekking van mijn verzekering perfect aansloot bij mijn situatie, echter, daar heb je natuurlijk alleen maar wat aan wanneer de verzekeraar dan ook daadwerkelijk tot uitkering overgaat.

  • Niets positiefs te melden.
  • Declaraties worden zeer traag afgehandeld, duurt soms enkele maanden, en wordt herhaaldelijk eerst onterecht afgewezen. Erg vervelend en amateuristisch. Persoonlijk ook ervaren dat een schriftelijke toezegging van een hoge vergoeding, nadat ik had gedeclareerd, uiteindelijk niet werd uitbetaald. Ging om een bedrag van meer dan 10000 euro.
  • Inmiddels uit pure wanhoop maar een rechtszaak aangespannen. Menzis blijft de boel traineren terwijl het gaat om een behandeling die gewoon vanuit de basisverzekering vergoed wordt. 112 miljoen winst in 2019. Ik begrijp wel hoe ze dat doen, over de rug van de klanten! Blijkbaar geven ze liever veel geld uit aan dure juristen dan aan de zorg voor hun klanten. Hele slechte zaak.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Menzis aan
Wiert 8-11-2020 - 13:24

  • Ik heb geen probleem gehad . Alles liep zoals het hoorde
7
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Menzis aan
Roel Birza 5-11-2020 - 18:16

nee helemaal tevreden

  • Prettig geholpen op het hoofdkantoor in Groningen
  • geen
10
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Menzis aan
E. Robben 5-11-2020 - 16:22

  • Gemakkelijke website.
  • Goed bereikbare website.
  • Kosten en declaraties zijn goed te vinden
  • Snelle uitbetaling van declaraties
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Menzis aan
M Bremen 5-11-2020 - 12:16

  • Bereikbaar en duidelijk
  • Dekking mag ruimer voor de prijs
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Menzis aan
Anouchka van Helden- Maasbommel 5-11-2020 - 10:10

  • Bereikbaarheid van de klantenservice
5
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 4
  • Prijs/kwaliteit: 6
Kristel 30-10-2020 - 13:30

Als je zelf niet mondig bent, wordt je mond gesnoerd. En je bent al niet fit... Anders heb je die zorg niet nodig.

  • App is prima. Verspreid eigen risico betalen.
  • Diverse behandelaars hebben ze geen contract mee. Problemen met Covid fysio, mondhygiënist (kom ik al 15 jaar) en nu met revidatie centrum. Nog nooit zoveel gezeik en discussie met verzekering gehad. Eens en nooit meer!
4
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Menzis aan
Daphbe 24-2-2020 - 16:30

Dat iedereen op 1 lijn zit

  • Snelheid
  • Dat de ene medewerker dit zegt en een ander weer heel iets anders en er weinig ervaring en of verstand van heeft
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Menzis aan
Jan Geerts 31-10-2019 - 01:22

Het blijft iets persoonlijks. Heb je weinig ervaringen gehad die niet zo goed waren, ben je natuurlijk enkel negatief en begrijpelijk. Heb je één goede ervaring gehad en verder niets, dan heb je weinig reden om negatief te zijn.

  • Klantvriendelijkheid. Vergoeding speciale medicijnen. Terugbellen door de klantenservice. Duidelijke informatie over bepaalde onderwerpen. Kortom: positief!
  • Zou ik op dit moment niet kunnen zeggen. Heb tot nu toe geen negatieve ervaringen.
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Menzis aan
A 29-10-2019 - 20:31

Maandelijke vind ik het wel veel geld, ik ben nooit ziet en ga bijna nooit naar de dokter.

  • Door een vervelende gebeurtenis konden we een dure verzekering omzetten in een goedkopere zodat we deze konden blijven betalen
  • Zaken waar je niet op vooruit kan kijken worden niet vergoed duw bijvoorbeeld onverwacht een bril nodig krijg je niks vergoed
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Menzis aan
Lot 29-10-2019 - 16:16

Tevreden!

  • Snelle afhandeling van kosten
  • Duidelijk digitaal dossier
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Menzis aan
Wilma Van Beek 29-10-2019 - 14:09

Jammer dat jullie niet door gaan met collectieve verzekering.

  • Ze hebben er goed voor gezorgd dat me dochter naar een speciale tandarts kon .
  • ____
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Menzis aan
H. Timmer 29-10-2019 - 11:00

n.v.t.

  • cijfer 9 zegt m.i. meer dan voldoende
  • n.v.t.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
F.c 7-12-2018 - 19:08

Voor de vakantie ik heb 111 formulier gevraagd. nee mr. Je moet alarm nummer bellen als wat gebeurt regels veranderd ik weet niet s van.als je van af buitenland bellen kosten enorm veel wie gaat telefoon kosten betalen wat den heuvel klanten wat anders .als ik wist 111 formulier Regels veranderd was ik allang weg van menzis.Dar na wij waren op vakantie ik ben tandarts geweest met mijn zoon bij ons tandarts kontrol e foto's gratis de man heeft mijn tand gemaakt mijn zoon tanden gekijken een was niet goed de man heeft de ook gemaakt nog wat extra gedaan bij mij was +-30euro bij hem -+115 mijn zoon was nabehandeling 1 week ziek tot de genezing bij mij hebben ze betaald zoon niet .daar mijn vrouw rare vlekken haar gezicht gekregen .ik zij wachten tot Holland.Mijn vrouw was pissig daarna hadden wij kleine ziekenhuis zeg maar kliniek in Istanbul gevonden lage prijs 500 lira alle kontrole alles hebben ze 2 uur tijd gedaan laste was arts kontrole erg waar onbegrijpelijk 1dag later was alles klaar uitslag ook als behandelen hier in Holland was 600 700euro denk ik maar dat hadden wij erg war 71euro betaald tot is afgewezen door menzis .je moet verwijzen brief hebben van huisarsten zeggen ze Hollo ik wil geen verkeerde informatie geven .eerst onderzoeken dan doen ik was 27 klant DSW nooit problemen gehad 3 jaar bij menzis vorige jaar zelf te deze jaar nog erger. Menzis weet alles better .Wij weten niets alle regels geldig voor hun. Hoge mensen regelt regels wij kunnen niets aan doen.jammer maar overal in de wereld hun vinnen altijd .ik heb nog een keer verloren....((((((((((

  • Over alles zijn ze moeilijk slecht. betalen klachten informatie behandelen.
1
  • Afsluitproces: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Online dienstverlening: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Benno 20-11-2015 - 12:05

Absoluut de slechtste verzekering.
Heb zeer slechte ervaringen met deze club.

4
  • Afsluitproces: 8
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Online dienstverlening: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 7
j van den bosch 11-2-2015 - 15:18

ze weigeren een rekening te betalen. elke keer een ander verhaal waarom niet. uiteindelijk willen ze een gedeelte betalen, maar trekken het eigen risico eraf, terwijl bij het aanvullend pakket geen eigen risico geldt.

  • afsluiten was geen probleem
  • klantenservice
7
  • Afsluitproces: n.v.t.
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 8
  • Online dienstverlening: 6
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Menzis aan
Henk van As 15-1-2015 - 13:23

Al jaren klant bij Menzis, gewoon goed. Niets op aan te merken eigenlijk.

Vergelijk en bespaar tot € 468
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie