Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Zorgverzekeringen vergelijken
Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden zorgverzekering reviews en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Nationale-Nederlanden zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over Nationale-Nederlanden zorgverzekeringen.

Vergelijk alle verzekeringen van Nationale-Nederlanden Of vergelijk met je huidige Nationale-Nederlanden verzekering

 Is Nationale-Nederlanden je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel je ervaring hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Nationale-Nederlanden

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Sharon Brons 4-4-2024 - 08:08

  • Veel te duur voor wat je vergoed krijgt, Klantenservice sta je met 30 anderen in de wacht. Laat het maar snel januari worden, zodat ik weg ben!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Harry 29-1-2024 - 11:02

  • 10 januari een schade gemeld. Kreeg keurig een antwoord dat ik met uiterlijk 10 dagen iets zou horen. 12 dagen later nog niets vernomen en heb een reminder gestuurd. hierop kwam geen gehoor meer. Vervolgens meerdere keren gebeld in de ochtend want voor gemelde schades zijn de mensen alleen bereikbaar tot 12:00. langst is een half uur in de wacht hangen en kom er niet doorheen. Inmiddels zijn we 19 dagen verder. De auto is total loss, heb 2 mensen met een whiplash en 1 met een scheurtje in zijn nekwervel.
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Nationale-Nederlanden aan
Menno 31-12-2023 - 19:50

  • Door een foutje van de huisarts werd (dure) medicatie welke ik niet wilde gebruiken naar de Apotheek gestuurd.
  • Hoewel ik deze niet heb opgehaald en de reden ook heb uitgelegd kreeg ik hier toch de rekening voor.
  • Maar 1 belletje naar Nationale Nederlanden was genoeg om dit recht te zetten; er werd gelijk gezegd: "Dat regelen wel wel en krijgt u van ons terug" zonder moeilijk te doen. Dat was een hele opluchting enz zoals service hoort te zijn!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Marco 29-10-2023 - 02:59

  • Door hun ben ik mijn pakket korting kwijt bij de snsbank, kost mij bergen geld
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Blommers 23-10-2023 - 00:52

  • Niks alleen pakketkorting afgeschaft waardoor ik 30 euro per maand meer moet betalen
  • Alles
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Nationale-Nederlanden aan
Willy g 17-10-2023 - 09:01

  • Alles wordt netjes geregeld en transparant
  • Soms sneller reageren , maar over het algemeen zeer tevreden
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Britt 2-10-2023 - 14:24

  • Eerlijkheid en geweten is een verbeterpunt voor deze verzekeringsmaatschappij.
  • Wat een oplichters. Niet mee in zee gaan!
  • Schade kan ook ontstaan als gevolg van een ongelukkige samenloop van omstandigheden. In die situatie zal deze verzekering NIET uitkeren. Daar zijn ze duidelijk over. Dit staat in de polis.
  • Een verzekering sluit je af om in het geval van een ongeluk hulp te vragen van je verzekering maar daar is het niet voor. Je wordt erg opgelicht. Het is waar wat men zegt: Verzekeringsmaatschappijen zijn de grootste boeven. Ik snap nu pas waarom men de Verzekeringsmaatschappij oplicht. Als je je verhaal eerlijk verteld, dan keren ze niet uit. Je zou er maar werken. Ik zou me schamen om voor zo'n bedrijf te werken.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
S 21-6-2023 - 11:48

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
y slamani 27-2-2023 - 07:54

  • niets
  • Handelen declaraties niet snel af. (nog steeds niet) 2 weken
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Nationale-Nederlanden aan
Willie 24-1-2023 - 14:28

  • Ben zeer tevreden met de overstap naar NN via poliswijzer toch weer wat € kunnen besparen.
  • Ben al jaren bij NN er zat toch financieel voordeel in.
  • De premies mochten wel wat minder zijn .
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 10
Frank 2-8-2022 - 15:37

  • Niks
  • - binnen twee dagen reageren op claims IPV langer dan 1 maand
  • - überhaupt terug communiceren IPV geen enkel bericht terug sturen
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
smien 31-5-2022 - 16:45

  • meteen uitgeschreven
  • stoppen met liegen,
  • schade uitbetalen,
  • loze dreigementen waar ze zelf niks mee kunnen,
  • valse ziekmeldingen om niet meteen te reageren.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Alie Baken 29-5-2022 - 07:49

  • Een eerlijke behandeling zoals de wet voorschrijft
  • Dat vrouwen gelijk behandelt worden zoals mannen
  • Dat vrouwen evenveel winst krijgen als mannen
  • Dat er inderdaad gender neutraal word behandelt zoals het Europese hof heeft bepaald
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Annemieke Spier 9-2-2022 - 17:36

  • Opzeggen van onze schadeverzekering. Dat verliep zonder problemen.
  • Klantenservice; minstens vijf keer doorverbonden. Ik had een vraag over het digitaal ontvangen van post. De digitale assistent dreef me tot waanzin!
  • Uitte mijn ongenoegen bij de laatste medewerker, die het gelukkig goed oppakte.
  • Mijn man had ook een vervelende ervaring. Hij voelde zich als een kleuter behandeld.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Herman De Vries 16-9-2021 - 01:08

  • Meest verschrikkelijke pensioen/verzekeringsmaatschappij die er bestaat. onbereikbaar, bureaucratisch, gigantisch traag, en zelfs als je een officiëele klacht maakt, reageren ze gewoonweg simpelweg niet binnen de gestelde termijn, als je uberhaupt een antwoord krijgt.
5
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: 5
  • Klantenservice: 6
  • Prijs/kwaliteit: 4
Mevr Kerkhof. 11-6-2021 - 12:07

Wat ik niet begrijp is dat ik ooit een verzekering had afgesloten bij de Delta Lloyd vervolgens kwam het onder de Cz en daarna is alles overgenomen door de Nationale Nederlanden. En gaat alles op de schop.

  • Declareren werkt eenvoudig.
  • Niet tevreden over hun wat ALTERNATIEVE VERGOEDING.
  • De bedragen zijn goed alleen mag je het bijna nergens meer gebruiken. Ziet er leuk uit maar je hebt er niets aan.
  • Vh jaar 2021 is alles uitgeknepen behalve de prijs die je betaald vd aanvullende verzekering. Jammer!!!!!!!
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Nationale-Nederlanden aan
Geesje.Visser 11-5-2021 - 08:25

  • Las slechte riviews over NN en had daardoor twijfels over de uitbetaling van de levensverzekering i.v.b. het overlijden van mijn man. Niets is minder waar het is keurig binnen 14 dagen na aangifte uitbetaald.
  • Waarschijnlijk kan het niet anders maar tussen de eerste melding van het overlijden van mijn man en de aangifte formulieren zat exact 14 dagen. Dat vond ik best lang duren omdat je naast het verdriet geen financiële zorgen wilt hebben.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Nationale-Nederlanden aan
Sinie 10-11-2020 - 13:01

  • Handelen declaraties altijd snel af. Binnen een paar dagen heb ik het geld op mijn rekening.
  • Ik blijf het lastig vinden om vooraf te vinden of een bepaalde behandelaar wel of niet vergoed gaat wordt. Weet niet of dat aan NN ligt, of een probleem is wat bij alle verzekeraars geldt.
8
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Hans Brouwer 29-10-2019 - 18:07

Nee, hartelijk dank

  • De vriendelijkheid, en adequaat handelen van klantenservice.
  • De oplossing die door mij werd gegevraagd. Hulp bij het verkrijgen van een doorverwijzing, dit daar de huisarts hieraan niet wenste mee te werken, dit vanuit een jarenlang conflict en de door mij aan hem verweten fouten binnen de door hem kenbaar gemaakte diagnostiek. Het had mij mijn leven kunnen kosten. Vandaar dat ik het onjuist vind van de zorgverzekeraar, en thans te kiezen voor de arts.

Vergelijk en bespaar tot € 468
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie