Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug.
Review en beoordeling Univé

Review en beoordeling Univé

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Univé geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Univé. Is Univé je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Vergelijk alle verzekeringen van Univé Of vergelijk met je huidige Univé verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Univé geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Univé. Is Univé je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Univé

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Arne Noordegraaf 3-6-2022 - 15:24

  • Niets
  • Meest onprofessionele verzekeraar van Nederland, gebeld voor inboedel, terugbel afspraak gemaakt omdat er geen personeel met kennis van zaken aanwezig is, nooit terug gebeld, opnieuw telefonisch contact opgenomen, word ik in de wacht gezet, vervolgens wordt er door Unive opgehangen na 10 minuten en nooit meer terug gebeld. Daarna heb ik nogmaals contact gezocht voor de aanvraag van een inboedelverzekering, dit zou eerst wel mogelijk zijn, dan toch weer niet, dan toch weer wel, dan toch weer niet, totdat men foto's wilt ontvangen van de buitenzijde van mijn huis, terwijl de inboedel verzekerd moet worden. Foto's verstuurd, terugkoppeling blijft uit, opnieuw contact gezocht, er word aangegeven dat de afdeling het druk heeft en terugkoppeling binnen een week volgt, na een maand nog steeds geen terugkoppeling, opnieuw contact opgenomen, om uiteindelijk een email te krijgen van Unive waar ik word aangesproken met een andere naam en er beweerd wordt dat ik mijn zorgverzekering wil opzeggen bij Unive, terwijl deze elders verzekerd is. Teveel onprofessioneel en schadelijk gedrag.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Anoniem 3-5-2022 - 10:26

  • Eerst alles prima
  • Je kunt hier wel een snelle motor verzekeren van 200 pk. Maar geen buggy van 30 pk????
  • Slaat nergens op
4
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 5
  • Klantenservice: 3
  • Prijs/kwaliteit: 5
Letty vd Horst 26-4-2022 - 15:20

  • Al jaren aangesloten bij Unive zorgverzekering. Blijkt na vele telefoontjes van mij ,5x keuzemenus te horen gewoon foute informatie te worden gegeven. Mijn zorgverzekering staat niet in het systeem omdat er geen koppeling is met VGZ die eigenlijk de zorgverzekeraar is. Dus daarom kan ik de app niet gebruiken. Wordt eerst doodleuk 2x verteld dat ik de verkeerde app hen. Schandalig, wat een slechte organisatie en communicatie. Voor mij nooit meet Unive.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
WZ 19-3-2022 - 10:48

  • Niets
  • Wij zitten vanaf 18 februari na de storm met een open dak en unive en schade expert lenkeek weigeren om een noodreparateur te sturen. Omdat unive geen tijd heeft (laat 14 dagen ook niets horen) wordt het schadeherstel teruggeschoven naar ons maar wordt een door mij ingeschakelde hersteller op voorhand niet vergoed door unive. Maar wordt er even bijgezegd, u bent wel verantwoordelijk om gevolgschade te voorkomen. De vorige keer werd er 's nachts nog een reparateur gestuurd.
10
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
Marcel 3-3-2022 - 07:55

  • Na de storm op 18 februari en de schade aan mijn zonnepanelen heb ik dat dezelfde dag nog gemeld. De volgende dag, op zaterdag, reageerde Unive en op dinsdag kwam de expert al op bezoek, die de schade eerlijk beoordeelde. Een paar dagen later had ik de eerste betaling al binnen en de tweede betaling zal ook snel komen nadat de schade gerepareerd is. Zeker in de hectische tijd na de heftige storm, ben ik dus zeer tevreden over de afhandeling door Unive.
  • niets
2
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
P.P. Schermers 27-12-2021 - 15:08

Afrader!!

  • weinig
  • Zojuist na jaren een (te dure) aansprakelijkheids- en rechtsbijstandsverzekering opgezegd. Dame aan de telefoon was totaal nonchalant en onverschillig. Ik mocht als administrateur voor de zaak niets doen "want ik had geen getekende machtiging".
  • Op de vraag waarom de opzegging was werd verder niet doorgevraagd na mijn vrouw's antwoord over te duur en slechte dekking. Ook de assistentie die we ooit inriepen voor rechtsbijstand werd zeer inqdequaat afgehanddeld.
  • Het ontbrak ons domweg aan tijd om een andere verzekeraar te vinden, anders waren we al lang weg geweest.
  • Afrader!!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Lijn 23-12-2021 - 09:39

  • Je komt niet in contact met unive: de chatbot op de site verbindt niet door met medewerkers wegens drukte, telefoon is enorme wachttijd, en er is geen mogelijkheid tot chat of email of terugbelverzoek.
  • Reisvaccinaties worden volgens de polis volledig vergoed bij gecontracteerde zorgaanbieders, zelfs de GGD én het reizigersvaccinatiecentrum zijn niet geonctracteerd, dus in de praktijk kun je nergens terecht om je reizigersvaccinaties vergoed te halen.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Robert Valkering 10-11-2021 - 15:20

Leuke reclame maar de menselijke maat is verdwenen.

  • Na 25 jaar laat Unive mij voor de tweede keer in de steek met hun rechtsbijstandverzekering. Afdeling klachtenbehandeling doet alleen maar aan pappen en nathouden nadat ik had aangegeven mijn klacht te delen. Unive is geen haar beter dan verzekeraars met winstoogmerk. Komen met niets en doen niet eens hun best op wat water bij de wijn te doen.
  • Niets op met de klant en staan niet open om ook maar iets te vergoeden.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
John Jacqx 4-11-2021 - 12:45

nee, gewoon doen

  • Alles. Snelle afhandeling declaraties en meedenken.
  • n.v.t.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Karin Godijn 29-10-2021 - 11:11

GA NIET NAAR UNIVE VOOR EEN ZIEKTEKOSTENVERZEKERING!

  • NIETS
  • Ik ben op 14 juli de basisverzekering uit gezet wegens geen woon of verblijfsplaats. ditis onjuist
  • Geen navraag gedaan bij persoonsregistratie, geen uitschrijvingsbewijs gestuurd door UNIVE.
  • Wel heb ik alle premies betaald en ik kwam erachter op 30 aug via de apotheek waarik medicatie ophaalde.
  • Ik kreeg te horen: Sinds 14 juli bent u niet meer verzekerd. Ik heb dus 1,5 maand onverzekerd rondgelopen zonder dit te weten EN voor juli en aug is er evengoed premie afgeschreven zonder verzekerd te zijn!
  • IK WIL HIERBIJ IEDEREEN OPROEPEN/WAARSCUWEN: NEEM GEEN ZIEKTEKOSTENVERZEKERING BIJ UNIVE! HET ZIJN SCHOFTEN!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Amir 7-8-2021 - 08:12

Niet bij unive aansluiten.

  • Niks, doen wat ze zelf willen.
  • Alles service,afhandelen
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
Géke Pinxterhuis 29-7-2021 - 10:33

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Joop 1-6-2021 - 15:40

  • 40 jaar geleden was het een goede verzekeraar.
  • NU => Waardeloos
  • 1]
  • Sterilisatie vergoeding van € 275,= is mij door de neus geboord, want iedere keer moest ik weer een andere/nieuwe code aan hun doorgeven. Ze hebben het zo lang gerekt dat het te laat was en ik niets meer vergoed kreeg.
  • 2]
  • Univé heeft zich NIET ingezet voor mij als cliënt toen ik een houtsplinter in de keel kreeg bij de chinees, die in het ziekenhuis verwijderd moest worden. Gevolg een voor een verpeste avond was een schijntje.
  • 3]
  • Bij een schade aan de auto, veroorzaakt door een medeweggebruiker, moest IK alles bewijzen. Als de tegenpartij zei dat ik schuld had, werd die mededeling alleen maar aan mij doorgestuurd en Univé deed er NIETS mee!
  • 4]
  • Het verzekeringspakket is heel erg ondoorzichtig. Als leek niet te volgen.
  • 5]
  • Het medeleven van de klanten service is gigantisch hoog, echter daarna tel je niet meer mee. Iets doen met de informatie; ho maar!
  • 6]
  • De site:
  • - Ondoorzichtig
  • - Je moet op de hoogte zijn van alle medische terminologie, want anders snap je er niets van!
  • - Het opzoeken met wie Univé een afspraak heeft, is onbegonnen werk.
  • - Laat staan de vergoedingen opzoeken waar je voor in aanmerking komt.
  • - Gespecialiseerde hulp wordt bijna nooit vergoed, want dat is te duur voor hun.
  • - Het inloggen is dermate moeilijk gemaakt dat het inloggen bij de belastingdienst een eitje is.
  • 7]
  • Privacy:
  • Deze is erg ver te zoeken!
  • Het verwijderen van een telefoonnummer wordt door Univé NOOIT gedaan! Ze zeggen dat het verwijdert is, maar het wordt in het systeem bewaard voor altijd!
  • Ze zijn ook NOOIT te beroerd om je op te bellen als je op vakantie bent in het buitenland voor RECLAME.
  • DUS OPPASSEN WELK NUMMER JE DOORGEEFT!!!!!
  • 8]
  • Deze maatschappij wil zich toeleggen op de particulieren sector. HOE DAN?????
3
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Declaraties: 3
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 1
P Schipper 11-5-2021 - 07:39

  • Telefomnisch bereikbaarheid
  • Ik heb een 3 sterren polis bij Zorgzaam
  • Al jaren krijg ik op voorschrift van de arts een medicatie van het merk Samdoz. Plots besluit Zorgzaam dat deze niet meer wordt vergoed en dat ik maar een ander merk moet nemen waar ik niet goed op reageer ! Te triest voor woorden voor zo'n dure verzekering ! Volgend jaar overstappen dus !
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
Pauline Stouten 9-4-2021 - 20:14

Fijn contact, goed bereikbaar. Niet duur.
Ben zeer tevreden.

  • Telefonische goed bereikbaar. En het word meteen geregeld. Zijn niet duur en geven goed advies.
  • Auto verzekering is te duur.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 1
Laurens v W 7-4-2021 - 15:02

  • Niets.
  • Ik stap ieder jaar over naar een andere zorgverzekeraar dus kan goed vergelijken. Afgelopen december ben ik overgestapt naar Univé. Univé kwam als meest gunstig uit de bus in de afweging tussen behoeften/kosten. In het vervolg moet ik toch ook de klantervaringen mee gaan nemen. De digitale voorzieningen van Univé werken constant in hun geheel niet en als ze wel (deels) werken, loopt het zó slecht allemaal. Ook de vergoedingen zijn onduidelijk. GGD Limburg-Noord (i.v.m. een vaccinatie) stond in het overzicht als gecontracteerde partij, maar later bleek dit slechts voor bepaalde behandelingen het geval te zijn. Dit soort regelingen i.c.m. de slechte digitale infra zorg ervoor dat het verzekerd zijn bij Univé een totaal onoverzichtelijke situatie oplevert. Ik zou dit niemand aanbevelen!
3
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 3
  • Prijs/kwaliteit: 1
Hindrik Tijsseling 4-4-2021 - 07:24

wees coulant en denk niet altijd in regels

  • sinds 6 jaat bij Unive en perfecte service en advies
  • wij zijn 6 jaar geleden overgestapt en alle polissennaatr Unive. Wat toen nog geen geschil is, is 1 jaar geleden een geschil geworden echter de afspraak waar nu het geschil over is is 15 jaar geleden gemaakt en daar de polis pas 6 jaar is worden we niet door de rechtsbijstand verzekering geholpen. jammer.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Susanne 31-3-2021 - 14:45

  • Niets
  • Als ik 0 sterren kon geven dan had ik dat gedaan.
  • Super slechte ervaring met Unive gehad met mijn autoverzekering.
  • Iedereen kan zomaar een foto maken van elk voertuig en zeggen dat deze bestuurder schade heeft aangericht. Je kan dus zomaar geld pakken bij de tegenpartij! Ik moest maar bewijzen dat ik niet op de locatie ben geweest waar de zogenaamde schade plaats gevonden heeft. Schandalig! Aan hun rechtshulp heb je al helemaal niets. Het enige wat zij willen doen is het dossier zo snel mogelijk sluiten.
  • NOOIT meer Unive.
5
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 2
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 8
H. Kelder 9-3-2021 - 17:44

  • Tot 31 december 2020 was ik erg tevreden. Wat er vanaf 1 januari 2021 veranderd is , weet ik niet, maar ineens herken ik Univé niet meer.
  • Ik krijg zonder duidelijke redenen een afwijzing mbt orthodontie kosten en niemand kan me dan vertellen wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden. Wat jullie ook veranderd hebben, draai het terug.
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 2
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 2
Moody 26-2-2021 - 14:48

  • De slechtste verzekeringsmaatschappij waarbij ik ooit ben verzekerd. Hun klantenservice is vreselijk. Het duurt erg lang voordat ze de telefoon opnemen en ze kunnen mijn probleem nooit oplossen. Ze zeggen altijd dat ze aantekeningen zullen maken en me de komende 2 dagen terugbellen en uiteindelijk nooit meer terugbellen.
  • Ze zeggen dat je een melding op hun website moet indienen en op hun website kun je de klacht niet eens indienen omdat er een technische fout staat.
  • Ze zijn ook erg onprofessioneel als het erom gaat transparant te zijn over details zoals het wijzigen van uw verzekeringsdeadline en proberen u op te lichten.
  • U zult verzekeringsmaatschappijen van veel betere kwaliteit vinden!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Suraj 27-1-2021 - 20:14

  • NIETS
  • Lange periode klant geweest bij Unive, ging altijd goed totdat ik zelf in problemen kwam door derden waardoor ik mijn autoverzekeringen niet meer kon betalen.
  • Netjes Unive opgebeld toen de tijd, situatie uitgelegd en of ik een regeling kon treffen met hen. Zo gezegd zo gedaan, een half jaar later wil ik een auto verzekeren blijkt dat dit NIET kan omdat ik in problemen was gekomen toen der tijd. WAT IS DIT ZEER TELEURSTELLEND NADAT IK ALLES NETJES HEB BETAALD EN NU ACCEPTEREN ZE MIJ NIET EENS. BOVENDIEN RECENT EEN NIEUWE AANVRAAG GEDAAN VOOR MIJN BESTELBUS WILLEN ZE MIJ NIET ACCEPTEREN OMDAT IK VOLGENS UNIVE "EEN SOORT VAN KOERIERS BEDRIJF BEN" TERWIJL DIT NIET ZO IS.
  • MET ANDERE WOORDEN SLECHT SLECHT MAAR DAN OOK ZEER UITERMATE SLECHT!!! BAH!!!!
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Amir Asadi 5-11-2020 - 15:29

6 jaar ben ik klant zonder korting of cadeo!!!!

  • geen
  • 1
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
john 5-11-2020 - 13:40

lage prijs

  • Geen gezeur
  • niets
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
Esmee Dijkhuis 5-11-2020 - 13:10

Door jaarlijks te vergelijken kom je tot de beste verzekering.

  • Univé heeft een goed betaalbare verzekering en een ruime vergoeding voor de beugel voor mijn dochter.
  • Ik heb geen slechte ervaringen gehad met de verzekeraar.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
J.l.de groote 5-11-2020 - 10:57

10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
H. Wouters 5-11-2020 - 10:25

  • Nog nooit heb ik me zorgen gemaakt of Univé wel alles zou betalen. Heel zorgzaam!
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
Chris 5-11-2020 - 10:24

  • Het is een naturaverzekering dus ik heb nooit iets hoeven te declareren, alles gaat rechtsstreeks van de zorgverlener naar Unive. Ik verbruik elk jaar het volledige eigen risico en er werd direct aangeboden dat in 10 maandelijkse termijnen te betalen.
8
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 7
J.Maas 5-11-2020 - 10:09

nvt

  • vriendelijke klantenservice nemen ruim de tijd voor je.
  • heb geen negatieve ervaringen
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
Mevr. Muller 5-11-2020 - 10:06

  • Declaraties makkelijk in te dienen en snel uitbetaald.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
carolien 4-11-2019 - 06:29

kontakt vanaf vakantieadres uitstekend en daarna vlotte afhandeling van de declaratie

p verstappen 30-10-2019 - 15:57

dit jaar nog geen contact gehad met de zorgverzekeraar. Niet nodig gewest.

9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
H A Starke 29-10-2019 - 19:18

Vriendelijk,nemen ruim de tijd voor je.

  • Kantoor dicht bij .
  • N.v.t
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
John Jacqx 29-10-2019 - 19:12

Prima verzekering. Bij alle verzekeraars moet je alle gegevens goed uitzoeken en dan pas kiezen.

  • Alles
  • Geen onvrede
8
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Univé aan
Paul Hut 29-10-2019 - 12:58

Ik ben verzekerd bij Zorgzaam voor de zorgkosten bij Zorgzaam een onderdeel van Univé

  • Transparantie en korting bij meerdere verzekeringen in een pakket
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Univé aan
A. Veenstra 29-10-2019 - 12:11

Makkelijk bereikbaar telefonisch en op kantoor.

  • Eigen kantoor in woonplaats
  • Premie en eigen risico
4
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: 4
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 2
Rob voorn 29-10-2019 - 10:55

Ik zou niet voor Univé kiezen zo slecht zijn ze

1
  • Algemene tevredenheid: 2
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
JJ Wallien 27-12-2017 - 08:17

Dat Univé mij dit geflikt heeft is ernstig, maar dat ze er gewoon niet op gereageerd hebben en net hebben gedaan of er niets aan de hand was, is een blunder van de klantenservice.

  • Univé was onduidelijk over weigeren AV-pakket tandheelkunde voor mij. AV-minderjarige zoon zomaar geweigerd (omdat die van mij geweigerd was). Hierover is niet gecommuniceerd (tot het te laat was).
  • Het kan dat de dekking geweigerd wordt en ik had zelf beter in de gaten moeten houden dat er een bepaling gold dat ze mij niet zomaar zouden accepteren. Dat ik geweigerd werd, hadden ze wel actief moeten melden, ik stapte over naar Univé met het hele pakket, niet met de delen die zij graag wilden hebben!!
  • Maar dat mijn zoon van 14 (daardoor) automatisch ook geweigerd werd - zonder enig bericht - is onvergeeflijk.
7
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 6
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 8
Mario 23-12-2017 - 09:10

Dekking in het buitenland is niet voldoende.

  • Dekking in Nederland
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Univé aan
G Koopman 22-12-2017 - 22:39

niet nodig gehad

  • niet nodig gehad
  • niet nodig gehad
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
Marcel Geurts 22-12-2017 - 19:54

N.v.t.

  • Tarief
  • Niets
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Univé aan
j.schulz 22-12-2017 - 19:02

nee

  • een declaratie goed afgehandeld.
  • geen
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Univé aan
Dini Meijer-lensink 22-12-2017 - 17:55

nee

  • niet moeilijk doen
  • ik ben heel tevreden
3
  • Afsluitproces: 5
  • Declaraties: 5
  • Klantenservice: 1
  • Online dienstverlening: 1
  • Prijs/kwaliteit: 3
Annemarieke 27-5-2016 - 15:40

Stapels papier, verander nooit iets in je polis want dan breekt de … los. (zal hier geen vervelende woorden noemen). Niemand kan vinden wie wat fout heeft gedaan. probleem kan pas een maand later 'opnieuw ingevoerd worden' zodat het hersteld wordt. verrekening na verrekening.
Voor het aanpassen van de incassodatum van de 11e van de maand naar de 1e van de maand: 40 kantjes dubbelzijdig aan post door de bus gehad. En dan is alles nog niet rond.
Fijn dat ze een kantoor in de buurt hebben, maar mevrouw kan niet meer dan de gemiddelde callcentre medewerker. Doet er weken over en neemt het mij vervolgens zeer kwalijk 'dat ik haar niet de kans heb gegeven om het voor mij op te lossen' (ik heb de verzekering opgezegd na 4 maanden steggelen).

Toen ik bij vertrek nog een algemene opmerking wilde maken, werd dat niet gewaardeerd. Ik werd onderbroken in mijn zin en stemmig gedag gezegd. (kreeg nog net geen trap na).

Unive… daar plukt u de vruchten van (ja heeeeeel veeeeeel papier!)

  • ze geven als schrale troost een vvv bon
  • minder ingewikkelde administratie voeren. en niet bonnen uitdelen als je ze als dwangmiddel wilt gebruiken. (kwalijk nemen dat je daarna (en na 4 maanden gesteggel) alsnog opzegt en elke keer weer refereren naar die domme bon 'maar ik heb zo mijn best gedaan en u moet mij ook de kans geven om….' zucht).
Reacties
test op 21-6-2022 om 07:44
Test

Vergelijk en bespaar tot € 535
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie