Zorgverzekering vergelijken

Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug.

Review en beoordeling Univé

Review en beoordeling Univé

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Univé geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Univé. Is Univé je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

  • Beoordeling: 9
    • Algemene tevredenheid: 9
    • Declaraties: n.v.t.
    • Klantenservice: 9
    • Prijs/kwaliteit: 9
    Aanrader? Ja
    carolien op 4-11-2019 om 07:29
    kontakt vanaf vakantieadres uitstekend en daarna vlotte afhandeling van de declaratie
  • p verstappen op 30-10-2019 om 16:57
    dit jaar nog geen contact gehad met de zorgverzekeraar. Niet nodig gewest.
  • Beoordeling: 9
    • Algemene tevredenheid: 9
    • Declaraties: 9
    • Klantenservice: 9
    • Prijs/kwaliteit: 9
    Aanrader? Ja
    H A Starke op 29-10-2019 om 20:18
    Vriendelijk,nemen ruim de tijd voor je.
    Pluspunten
    • Kantoor dicht bij .
    Verbeterpunten
    • N.v.t
  • Beoordeling: 10
    • Algemene tevredenheid: 10
    • Declaraties: 10
    • Klantenservice: 10
    • Prijs/kwaliteit: 10
    Aanrader? Ja
    John Jacqx op 29-10-2019 om 20:12
    Prima verzekering. Bij alle verzekeraars moet je alle gegevens goed uitzoeken en dan pas kiezen.
    Pluspunten
    • Alles
    Verbeterpunten
    • Geen onvrede
  • Beoordeling: 8
    • Algemene tevredenheid: 7
    • Declaraties: 8
    • Klantenservice: 7
    • Prijs/kwaliteit: 8
    Aanrader? Ja
    Paul Hut op 29-10-2019 om 13:58
    Ik ben verzekerd bij Zorgzaam voor de zorgkosten bij Zorgzaam een onderdeel van Univé
    Pluspunten
    • Transparantie en korting bij meerdere verzekeringen in een pakket
  • Beoordeling: 8
    • Algemene tevredenheid: 8
    • Declaraties: 8
    • Klantenservice: 8
    • Prijs/kwaliteit: 8
    Aanrader? Ja
    A. Veenstra op 29-10-2019 om 13:11
    Makkelijk bereikbaar telefonisch en op kantoor.
    Pluspunten
    • Eigen kantoor in woonplaats
    Verbeterpunten
    • Premie en eigen risico
  • Beoordeling: 4
    • Algemene tevredenheid: 3
    • Declaraties: 4
    • Klantenservice: 5
    • Prijs/kwaliteit: 2
    Aanrader? Nee
    Rob voorn op 29-10-2019 om 11:55
    Ik zou niet voor Univé kiezen zo slecht zijn ze
  • Beoordeling: 1
    • Algemene tevredenheid: 2
    • Declaraties: n.v.t.
    • Klantenservice: 1
    • Prijs/kwaliteit: 1
    Aanrader? Nee
    JJ Wallien op 27-12-2017 om 09:17
    Dat Univé mij dit geflikt heeft is ernstig, maar dat ze er gewoon niet op gereageerd hebben en net hebben gedaan of er niets aan de hand was, is een blunder van de klantenservice.
    Verbeterpunten
    • Univé was onduidelijk over weigeren AV-pakket tandheelkunde voor mij. AV-minderjarige zoon zomaar geweigerd (omdat die van mij geweigerd was). Hierover is niet gecommuniceerd (tot het te laat was).
    • Het kan dat de dekking geweigerd wordt en ik had zelf beter in de gaten moeten houden dat er een bepaling gold dat ze mij niet zomaar zouden accepteren. Dat ik geweigerd werd, hadden ze wel actief moeten melden, ik stapte over naar Univé met het hele pakket, niet met de delen die zij graag wilden hebben!!
    • Maar dat mijn zoon van 14 (daardoor) automatisch ook geweigerd werd - zonder enig bericht - is onvergeeflijk.
  • Beoordeling: 7
    • Algemene tevredenheid: 6
    • Declaraties: 6
    • Klantenservice: 7
    • Prijs/kwaliteit: 8
    Aanrader? Nee
    Dekking in het buitenland is niet voldoende.
    Pluspunten
    • Dekking in Nederland
  • Beoordeling: 9
    • Algemene tevredenheid: 8
    • Declaraties: n.v.t.
    • Klantenservice: n.v.t.
    • Prijs/kwaliteit: 10
    Aanrader? Ja
    G Koopman op 22-12-2017 om 23:39
    niet nodig gehad
    Pluspunten
    • niet nodig gehad
    Verbeterpunten
    • niet nodig gehad
  • Beoordeling: 9
    • Algemene tevredenheid: 9
    • Declaraties: 9
    • Klantenservice: 9
    • Prijs/kwaliteit: 9
    Aanrader? Ja
    Marcel Geurts op 22-12-2017 om 20:54
    N.v.t.
    Pluspunten
    • Tarief
    Verbeterpunten
    • Niets
  • Beoordeling: 8
    • Algemene tevredenheid: 8
    • Declaraties: 8
    • Klantenservice: 8
    • Prijs/kwaliteit: 8
    Aanrader? Ja
    j.schulz op 22-12-2017 om 20:02
    nee
    Pluspunten
    • een declaratie goed afgehandeld.
    Verbeterpunten
    • geen
  • Beoordeling: 8
    • Algemene tevredenheid: 8
    • Declaraties: 8
    • Klantenservice: 8
    • Prijs/kwaliteit: 9
    Aanrader? Ja
    Dini Meijer-lensink op 22-12-2017 om 18:55
    nee
    Pluspunten
    • niet moeilijk doen
    Verbeterpunten
    • ik ben heel tevreden
  • Beoordeling: 3
    • Afsluitproces: 5
    • Declaraties: 5
    • Klantenservice: 1
    • Online dienstverlening: 1
    • Prijs/kwaliteit: 3
    Aanrader? Nee
    Annemarieke op 27-5-2016 om 17:40
    Stapels papier, verander nooit iets in je polis want dan breekt de … los. (zal hier geen vervelende woorden noemen). Niemand kan vinden wie wat fout heeft gedaan. probleem kan pas een maand later 'opnieuw ingevoerd worden' zodat het hersteld wordt. verrekening na verrekening.
    Voor het aanpassen van de incassodatum van de 11e van de maand naar de 1e van de maand: 40 kantjes dubbelzijdig aan post door de bus gehad. En dan is alles nog niet rond.
    Fijn dat ze een kantoor in de buurt hebben, maar mevrouw kan niet meer dan de gemiddelde callcentre medewerker. Doet er weken over en neemt het mij vervolgens zeer kwalijk 'dat ik haar niet de kans heb gegeven om het voor mij op te lossen' (ik heb de verzekering opgezegd na 4 maanden steggelen).

    Toen ik bij vertrek nog een algemene opmerking wilde maken, werd dat niet gewaardeerd. Ik werd onderbroken in mijn zin en stemmig gedag gezegd. (kreeg nog net geen trap na).

    Unive… daar plukt u de vruchten van (ja heeeeeel veeeeeel papier!)
    Pluspunten
    • ze geven als schrale troost een vvv bon
    Verbeterpunten
    • minder ingewikkelde administratie voeren. en niet bonnen uitdelen als je ze als dwangmiddel wilt gebruiken. (kwalijk nemen dat je daarna (en na 4 maanden gesteggel) alsnog opzegt en elke keer weer refereren naar die domme bon 'maar ik heb zo mijn best gedaan en u moet mij ook de kans geven om….' zucht).

Navigatie