Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op Poliswijzer.nl helpen we jou ook te besparen op je (zorg)verzekering!
Vergelijk en bekijk hoeveel je kunt besparen
Zorgverzekeringen vergelijken
VGZbewuzt

VGZbewuzt review en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over VGZbewuzt geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met VGZbewuzt. Is VGZbewuzt je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Vergelijk alle verzekeringen van VGZbewuzt Of vergelijk met je huidige VGZbewuzt verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over VGZbewuzt geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met VGZbewuzt. Is VGZbewuzt je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.

Klantervaringen over VGZbewuzt

5
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Declaraties: 5
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 5
Buter 1-12-2023 - 13:40

  • De hulp voor declareren waar mee wordt geadverteerd vergoeding bij een ongeluk met de tanden wordt geheel vergoed volgens de polis alleen wil je gebruik maken van deze vergoeding dan doet deze vz moeilijk over de declaratie hier van en kost het je veel moeite om de vergoeding gedaan te krijgen lijkt wel een ontmoedigingsbeleid beleid.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
L.P. 6-12-2022 - 12:19

  • VGZ is de slechtste zorgverzekeraar van Nederland, en wel om de volgende redenen:
  • - Exorbitant hoge wachttijden bij de klantenservice - 30 minuten wachttijd is de regel, geen uitzondering.
  • - Machtigingen die "kwijt" zijn, waardoor gedeclareerde facturen van de ene op de andere dag geweigerd worden.
  • - Redenen zoeken om facturen maar niet te vergoeden, ondanks het bestaan van meerdere machtigingen voor de betreffende behandeling.
  • - Klachten, correctieverzoeken en adviezen voor verbetering van administratieve processen worden niet in behandeling genomen.
  • Simpel gezegd: blijf wég bij deze zorgverzekeraar, en alle labels die onder de Coöperatie van VGZ vallen.
  • VGZ is de slechtste zorgverzekeraar van Nederland, en wel om de volgende redenen:
  • - Exorbitant hoge wachttijden bij de klantenservice - 30 minuten wachttijd is de regel, geen uitzondering.
  • - Machtigingen die "kwijt" zijn, waardoor gedeclareerde facturen van de ene op de andere dag geweigerd worden.
  • - Redenen zoeken om facturen maar niet te vergoeden, ondanks het bestaan van meerdere machtigingen voor de betreffende behandeling.
  • - Klachten, correctieverzoeken en adviezen voor verbetering van administratieve processen worden niet in behandeling genomen.
  • Simpel gezegd: blijf wég bij deze zorgverzekeraar, en alle labels die onder de Coöperatie van VGZ vallen.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Helder 28-1-2022 - 16:01

  • -
  • Wij zijn overgestapt naar een andere zorgverzekering en wachten nog steeds op de teruggave van de teveel betaalde premie. Wij zoeken al weken contact, maar elke keer wordt er iets anders beloofd. Elke keer een andere datum, maar uiteindelijk hebben wij nog niks ontvangen. Vandaag gehoord dat het geld voorlopig nog niet gestort wordt ivm achterstand administratie (er zijn zoveel wijzigingen), maar we moeten ons geen zorgen maken....
  • Kortom: zeer slechte service, onbetrouwbaar en zeer slecht te bereiken.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Vinkers 14-8-2021 - 18:00

Blijf bij Bewuzt weg . Betaal liever meer en sluit bij een betrouwbare verzekeraar een polis af

  • Geen
  • Maken zelf grote fouten geven dit na 1.5 jaar eindelijk toe en beloven alles op te lossen. Helaas gebeurt dat niet en reageren ze ook niet meer. Maar wel de premies die ze dubbel hebben geïncasseerd lekker houden en niet terug betalen
3
  • Algemene tevredenheid: 4
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 5
Biokip 29-4-2021 - 18:17

  • Automatische incasso, snelle verandering rekeningnummer.
  • Ergerlijk om erachter te komen dat het verwerken van de aanvraag van een machtiging voor epilatie van het gelaat wel érg lang duurt en/of moedwillig lijkt te worden vertraagd. Corona is hiervoor simpelweg geen excuus. Het Zorginstituut Nederland heeft namelijk al jaren geleden een duidelijk standpunt ingenomen over deze kwestie.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Anne Veenstra 5-11-2020 - 14:26

  • app met duidelijke overzichten
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad VGZbewuzt aan
T.Bult 5-11-2020 - 11:37

Ook eens een positief bericht

  • Algehele positieve ervaring
  • Nvt
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Ik raad VGZbewuzt aan
Michael 5-11-2020 - 11:09

Probleemloze app

  • Declaraties gaan snel via app
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Yassin 25-12-2018 - 08:42

Zogenaamd een online verzekering. Je kan alles online doen behalve klacht en opzeggen. Smerige boeven

  • Zoek een andere verzekering dan BEWUZT! Eerste klas boeven
  • Ze sturen alles onterecht door naar incasso, nooit een zorgpas ontvangen nooit een rekening ontvangen. Dit zijn gewoon oplichters eerste klas. Regelmatig verhoging met 40€. Vanwege “te late betaling” er word nooit eennrekening gestuurd en na meerdere keren bellen word je van t kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal maandelijks kiever meer dan dat ik bij deze honde verzekerd blijf! Als je klantecervise belt krijg je een of ander ongesteld wijf die ruzie thuis heeft en probeert af te reageren op je. JE BENT GEWAARSCHUWD VOOR DEZE BOEVEN!
1
  • Afsluitproces: 1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 1
Sabolch 21-4-2017 - 17:58

After being a relaible costumer for 3 years my insurance was terminated without any notice. Allegedly they informed me about that via so called "MijnBewuzt". Unfortunately I was unable to check it because I had no DigiD but it's available by using DigiD only. It's worth mentioning that before we communicated always via post and they knew I haven't got DigiD. In this case they ignored it for some reason.
In those days I had a surgery and thanks to above mentioned discommunication had to pay for it from my own pocket.
In a nutshell:
Negligent, unprofessional, the worst insurer I've ever had.

A dissapointed ex-costumer.

Vergelijk en bespaar tot € 468
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie