Aevitae (EUCARE) review en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Aevitae (EUCARE) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Aevitae (EUCARE). Is Aevitae (EUCARE) je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Vergelijk alle verzekeringen van Aevitae (EUCARE) Of vergelijk met je huidige Aevitae (EUCARE) verzekering
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Aevitae (EUCARE) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews van anderen met Aevitae (EUCARE). Is Aevitae (EUCARE) je huidige verzekeraar en wil je jouw ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel je beoordeling hier met andere bezoekers.
Klantervaringen over Aevitae (EUCARE)
Als je naar de klantenservice belt dan word je snel te word je snel en vakkundig te woord gestaan.
- Declaraties worden snel verwerkt.
Was het goedkoopste voor mijn situatie.
- Declaratie na indienen binnen vier dagen verwerkt en vergoed.
geen enkel commentaar
Snelle afhandeling van claim
- Erg empatische medewerker aan de telefoon
Positieve ervaring, goede afhandeling, geen noodzaak gehad tot contact met klantenservice
- Eenvoudig
- Nvt
Gelukkig heb ik geen aanspraak hoeven maken op mijn zorgverzekering. Het afsluiten van de verzekering en informatievoorziening zijn in elk geval zeer duidelijk.
- Duidelijke informatievoorziening en geen onnodige rompsomp.
Niet goed uitgelegd over eigen risico.
- Nog niet
- Klantenservice
Prima geregeld allemaal.
- Vriendelijke en kundige klantenservice.
- Inloggen via Digi-D is makkelijker.
Aevitae is niet duur en heel overzichtelijk!
- De website is heel overzichtelijk en de klantenservice is goed.
- Ik heb geen verbeterpunten.
Mijn beoordeling betreft de restitutiepolis van Aevitae en daarmee heb ik geen enkel probleem ondervonden. De facturen werden meteen en rechtstreeks voldaan aan de zorgverleners en geen enkele zorgverlener heeft mij hoeven weigeren vanwege deze polis. Ook de afwikkeling van het te betalen eigen risico ging gewoon goed.
- Positief is dat het bij Aevitae mogelijk is om de premie te betalen via een betaalmail en iDeal. Ook de door de Aevitae gehanteerde betaaltermijn is meer dan redelijk. Daarnaast bleek Aevitae, in tegenstelling tot veel andere zorgverzekeraars, aan het begin van het jaar met veruit de meeste zorgverleners een contract te hebben. Daarnaast heb ik te maken gehad met een zorgverlener die met andere verzekeraars een zorgplafond was overeengekomen, maar met Aevitae niet. Daardoor heb ik niet onnodig hoeven wachten op mijn behandeling.
- De snelheid waarmee de klantenservice op vragen reageert en de hoogte van de premie. Aevitae is niet echt goedkoop en biedt voor 2025 helaas geen echte restitutiepolis meer aan.
Ik heb enkel declaraties ingediend, wat erg gemakkelijk was en een efficiënt automatisch proces. Dus snelle handeling en ben ik erg tevreden.
- Efficiënte automatisering
Ik stuurde op 30 september per e-mail een vraag, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
Elke keer als ik contact opneem met de klantenservice, moet ik onderstaande informatie doorgeven:
Uw polis- of overeenkomstnummer
Uw postcode en huisnummer
Uw geboortedatum
Uw voorletters
Dat is helemaal niet efficiënt. Ze kunnen hun systemen koppelen, maar dat is het hele jaar door zo gebleven. Heel vervelend.
- Ik stuurde op 30 september per e-mail een vraag, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
- Elke keer als ik contact opneem met de klantenservice, moet ik onderstaande informatie doorgeven:
- Uw polis- of overeenkomstnummer
- Uw postcode en huisnummer
- Uw geboortedatum
- Uw voorletters
- Dat is helemaal niet efficiënt. Ze kunnen hun systemen koppelen, maar dat is het hele jaar door zo gebleven. Heel vervelend.
- Klantenservice, klantenservice, klantenservice
- Declaraties worden snel behandeld.
- Geen verbeterpunten
- Alles werkt vergelijkbaar als bij andere verzekeraars.
- Ik doe meestal alles digitaal. Dat werkt prima.
- Niet echt iets in het bijzonders.
- Snelheid
- Geen idee want ik ben tevreden.
- Vlotte correspondentie over afschrijvingen.
- Informeren over gezondheid en mogelijkheden proactief
- De klantenservice reageerde snel op mijn vraag
- Weet ik niet, ik heb geen gebruik hoeven maken van de verzekering
- Goedkoop
- Minder mail
- De persoonlijke klantenservice met korte lijntjes en korte wachtijd heb ik positief ervaren.
- In de persoonlijke omgeving waarin o.a. de zorgkosten kunnen worden ingezien is verbetering afgelopen jaar toegepast maar kan nog verder uitgebreid.
- Het is relatief goedkoopst.
- Nog goedkoper maken misschien? (grapje)
- Aevitae bood in 2024 de voordeligste basiszorgverzekering met maximaal eigen risico aan. Dit was voor mij de voornaamste reden om voor Aevitae te kiezen.
- Ik heb geen zorgkosten gehad in 2024, waardoor ik ook geen contact heb gehad met de klantenservice van Aevitae voor declaraties en dergelijke. Ik heb dus geen verbeterpunten.
- Duidelijk beschreven wat er verzekerd word en voor welke prijs en wat te doen als je een betalingsmoment gemist hebt.
- .
- Ik had binnen enkele dagen de Europese pas in huis.
- Nvt