Nationale-Nederlanden zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Nationale-Nederlanden zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over Nationale-Nederlanden zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van Nationale-Nederlanden Of vergelijk met je huidige Nationale-Nederlanden verzekering
Is Nationale-Nederlanden je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel je ervaring hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Nationale-Nederlanden
De chat verwijst je van het kastje naar de muur. Gaarna heb ik gebeld, na 30 minuten wisten ze nog geen antwoord, ze beloofden terug te bellen. Maar ze bellen gewoon niet terug.
- Terugbellen
- De chat beter inlezen, als de chat er niet uitkomt over laten nemen door medewerker.
- Het zou fijn zijn als ze ook via de app og mail te bereiken zijn, nu verwijzen ze naar de socialemadia. Dat is waardeloos, wat moet de sociale media met mijn probleem.
- Tel.contact
- Mijn tweede knie prothese gehad en omdat ik alleen ben moest ik 4dgn naar een zorghotel en heb ik zelf moeten betalen, dus werd niet vergoed.
Werkt makkelijk via de app
- Snel terugbetaling
- App inzichtelijker ( nu kan je inloggen via website en app, het is niet duidelijk welke je wanneer moet gebruiken)
Een van de weinige verzekeringen waar ik tandartskosten tot 1000 euro kan verzekeren.
- Ik had advies / info nodig m.b.t. een staaroperatie. Hoewel er een behoorlijk lange wachttijd was aan de telefoon, ben ik wel vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
- Telefonische wachttijden verkorten.
Precies de polis die bij me past, snel uitgezocht via Poliswijzer!
- Overstap ging makkelijk, indienen declaraties gaat vlot. Tot nu toe alles vlot geregeld en geen gedoe!
- Op dit moment ben ik nog geen verbeterpunten tegengekomen.
Duidelijk overzicht in de app is er nket. Je moet je voor 9 vqn de 10 zaken inloggen op mijn nn.nl
- Vergoedingen zijn veel beter als bij andere zorgaanbieders, aansluiting afwikkeling aanvragenn
- Voeg alles toe in 1 app. En verder had ik fijn gevonden een makkelijker overzicht van vergoedingen.
prima zorgverzekeraar, niet de voordeligste, maar geen gezeur en prima dekking
- extra app skinvision
- Ik ben tevreden over de keuzevrijheid, tot nu toe geen problemen gehad met het vinden van zorg die ook vergoed wordt.
Ik heb de verzekering gelukkig niet nodig gehad
Ik heb de kosten van de Podoloog allemaal zelf moeten betalen
- Duidelijkheid aan de telefoon
Goede en betrouwbare verzekeraar, duidelijke voorwaarden
- Snelle afhandeling declaraties
Declaraties worden snel beoordeeld en uitbetaald.
Goede en uitgebreide dekkingen in de aanvullende pakketten.
- Declaraties worden snel beoordeeld en uitbetaald.
- Goede en uitgebreide dekkingen in de aanvullende pakketten.
- Duidelijke website
Ben erg tevreden over NN. Hoewel de premie hoog is, dekt het mijn kosten behoorlijk goed. Als chronisch zieke moet ik me goed verzekeren.
- De betaling van declaraties gaat perfect en erg snel.
- Natuurlijk een goedkopere premie, maar dat geldt voor alle verzekeraars.
Een complete verzekering en alles gaat digitaal en snel.
- Als je voor bijzonderheden alsnog de klantenservice nodig hebt, doen ze hun best voor je om de bijzonderheid op te lossen of uit te zoeken
Overstap via Poliswijzer vanwege meest gunstige combinatie met tandartsverzekering (i.v.m. plaatsing kroon dit jaar). Gelukkig voor de zorgverzekering nog niets hoeven declareren. Daarom geen ervaring gehad met klantenservice. Communicatie via e-mail helder.
- * Afsluiten van de verzekering ging vlot
- * Regelmatig info mails, maar niet te vaak
- * Heldere communicatie in mails
Foutloze administratieve afhandelingen
- Geen miscommunicaties
- Geen suggesties
zeer snelle betaling van ingediende declaraties, als declaratie niet juist was werd dat ook meegedeeld
Groot bedrag van een declaratie werd al afgeschreven voor de aankondiging daarvan. Verder prettig en duidelijk contact. App is erg overzichtelijk
- Communicatie prima, app is ook goed!
- Eerdere aankondiging van grote afschrijvingen
Prima verzekering
- Goed help bij telefonisch contact
- Geen idee
- Makkelijk af te sluiten
- Geen idee, ik ben net 18 en ben in de afgelopen 3 maanden niet in aanraking gekomen met mijn zorgverzekeraar
- Veel te duur voor wat je vergoed krijgt, Klantenservice sta je met 30 anderen in de wacht. Laat het maar snel januari worden, zodat ik weg ben!
- 10 januari een schade gemeld. Kreeg keurig een antwoord dat ik met uiterlijk 10 dagen iets zou horen. 12 dagen later nog niets vernomen en heb een reminder gestuurd. hierop kwam geen gehoor meer. Vervolgens meerdere keren gebeld in de ochtend want voor gemelde schades zijn de mensen alleen bereikbaar tot 12:00. langst is een half uur in de wacht hangen en kom er niet doorheen. Inmiddels zijn we 19 dagen verder. De auto is total loss, heb 2 mensen met een whiplash en 1 met een scheurtje in zijn nekwervel.
- Door een foutje van de huisarts werd (dure) medicatie welke ik niet wilde gebruiken naar de Apotheek gestuurd.
- Hoewel ik deze niet heb opgehaald en de reden ook heb uitgelegd kreeg ik hier toch de rekening voor.
- Maar 1 belletje naar Nationale Nederlanden was genoeg om dit recht te zetten; er werd gelijk gezegd: "Dat regelen wel wel en krijgt u van ons terug" zonder moeilijk te doen. Dat was een hele opluchting enz zoals service hoort te zijn!