Zorgverzekering vergelijken

Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug.

Review en beoordeling PNOzorg

Review en beoordeling PNOzorg

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over PNOzorg geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over PNOzorg. Is PNOzorg je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

  • Beoordeling: 5
    • Algemene tevredenheid: 3
    • Declaraties: 7
    • Klantenservice: 1
    • Prijs/kwaliteit: 8
    Aanrader? Misschien
    uutelst op 31-12-2019 om 12:11
    Ook communicatie over declaraties en het juist invoeren in de app is verre van probleemloos, zeker als er naar codes gevraagd wordt vanuit de zorgverlener.

    Helaas weigert PNO onze klacht in behandeling te nemen ondanks gedueerde dochter door alle financiële puinhopen bij PNO.
    Pluspunten
    • afhandeling declaraties per app, zij het nogal staccato
    Verbeterpunten
    • Absolute chaos op hun administratie, was vroeger nooit maar dit afgelopen jaar is PNO hollend achteruit gegaan op dit vlak.
    • Twee maanden bezig geweest met het uit de verzekering halen van onze 18-jarige dochter. Foutief opgestelde contracten gehad en vele malen lange telefoongesprekken gevoerd, lange briefwisselingen gehad en mails gestuurd, alles zonder resultaat.
    • Ook onterechte betalingen afgeschreven die na te ijn gestorneerd, doodleuk opnieuw werden afgeschreven.
    • De meisjes aan de telefoon allemaal über vriendelijk en voorkomend maar van nul en generlij waarde, omdat de eraan vasthangende administratie als een blind paard toch weer de verkeerde kant uitholde.
    • Wil je geen administratieve ellende en onterechte afschrijvingen?, blijf dan de komende jaren even weg bij deze verzekeraar totdat ze hun processen weer op orde hebben.
  • Beoordeling: 4
    • Afsluitproces: n.v.t.
    • Declaraties: 4
    • Klantenservice: 3
    • Online dienstverlening: 4
    • Prijs/kwaliteit: 6
    Aanrader? Nee
    Nico Impuls op 27-11-2015 om 14:25
    Jaren lang verzekerd bij PNO. Was een prima verzekeraar, zeer klant
    vriendelijk. Sinds begin 2015 is het een ramp. Afrekeningen zijn onduidelijk en kloppen niet, klantenservice heeft wchttijden van 10 minuten en meer. Vragen worden onjuist of helemaal niet beantwoord. Sinds kort staat op mails van PNO ook niet meer PNO maar ONVZ. Dat zal de oorzaak wel zijn. PNO is alleen nog maar een onderafdeling van ONVZ en geen klantgerichte leuke verzekeraar meer. Heel jammer.
    Pluspunten
    • De verzekeringsdekking en de vrije zorgkeuze zijn goed
    Verbeterpunten
    • Kalntenservice bereikbaar en competent maken. Afrekeningspecificaties correct, duidelijk en begrijpelijk maken.

Navigatie