Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17.30 uur
050 2111 456   Logo WhatsApp
Review en beoordeling VinkVink

Review en beoordeling VinkVink

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over VinkVink geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over VinkVink. Is VinkVink je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Vergelijk alle verzekeringen van VinkVink Of vergelijk met je huidige VinkVink verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over VinkVink geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over VinkVink. Is VinkVink je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over VinkVink

2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Fleur 6-5-2022 - 18:01

  • Tot nu toe nog niks
  • Totaal geen communicatie na overstap. Klantenservice via de chat valt alleen maar in herhaling. Meerdere malen aangegeven dat ik geen huisarts kan vinden en ze zeggen alleen maar dat ze zich dit niet kunnen voorstellen. Ongelofelijk. Slechte zorgverzekering!
6
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 6
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Gera 23-4-2022 - 07:46

  • De premie heeft ons doen besluiten om over te stappen mede ook omdat het een onderdeel is van menzis waar we altijd bij zijn geweest.
  • Ze zijn redelijk snel bereikbaar via de chat daar kan ik ook niet over klagen. Maar heb soms wel het idee dat er mensen achter zitten die er weinig van weten. Ik wilde weten of ze een contract hadden met Specsavers e/o Hans Anders. De ene wist na lang zoeken te vertellen dat het zo was een andere collega wist het niet en zou ik na het weekend weer contact op moeten nemen. Ik vind dit niet kunnen dat ze op zo'n eenvoudige vraag geen antwoord hebben.
  • Medewerkers beter inwerken zodat ze duidelijke antwoorden kunnen geven
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Jan Redeker 25-2-2022 - 17:28

Dat ik erg spijt heb van mijn overstap naar VINKVINK en ik zeker terug ga naar mijn eerdere verzekeraar. die was wat duurder, maar er waren nooit problemen

  • Niets
  • Omtrent de manier van behandeling aanvragen in het buitenland en de antwoorden op mijn vragen in de Chat, zie overzicht van mijn chat en oordeel zelf.
  • Sylvia (25-2-2022 16:54:10): Hallo, ik ben Sylvia van VinkVink, waarmee kan ik helpen?
  • null (25-2-2022 17:04:11): ik heb een vraag omtrent dokters bezoek in Spanje van mijn vrouw. zij heeft polis no.0175789901 en wij hadden hier hulp nodig voor haar. Eerst naar de huisarts, die ons doorverwees naar het Z-H. Daar is een cortisoninjecte geplaats om de pijn te vermideren. Waarom dit bericht van mij, nou omdat ik via mijn reisverzekering ANWB toestemming moest krijgen om dit onderzoek te mogen doen. dit is vandaag gebeurt en er moet volgende maand een vervolg op komen. Maar nu blijkt dat de huisarts hier door ons betaald moet worden, de injectie van vandaag via de ANWB loopt en de vervolg injectie weer door ons betaald moet worden. Dit ervaar ik niet alleen als lastig maar ook als omslachtig. is dit wel de enige weg.
  • Sylvia (25-2-2022 17:06:58): Goedemiddag, ik help jullie daar graag bij. Ik begrijp dat jullie nog steeds in Spanje zijn.
  • Sylvia (25-2-2022 17:07:00): Gaat het om zorg die niet kan wachten tot jullie weer in Nederland zijn? Neem dan vooral contact op met onze alarmcentrale. Het nummer staat in de VinkVink App, bij de Europese zorgpas.
  • null (25-2-2022 17:08:59): U heeft mijn bericht niet goed gelezen. het heeft al plaats gevonden maar de vraag is of het niet makkelijker kan
  • Sylvia (25-2-2022 17:11:45): Ik begrijp uw situatie en uw vraag. Vervelend genoeg dat uw vrouw zorg nodig heeft , en nu die ingewikkelde financiële afwikkeling.
  • Sylvia (25-2-2022 17:11:48): Dit regelt de alarmcentrale. Neemt u vooral contact met hen op. Dit is ook verplicht, om voor vergoeding in aanmerking te komen.
  • null (25-2-2022 17:13:36): waarom staat er dan bij toestemming; null (25-2-2022 17:13:41): Voorafgaande toestemming heeft u niet nodig als de vraag en noodzaak voor die zorg ontstond terwijl u in het buitenland verbleef en de zorg redelijkerwijs niet kan worden uitgesteld tot na uw terugkeer in Nederland.
  • ull (25-2-2022 17:14:20): Dit blijkt dan dus niet waar te zijn
  • Sylvia (25-2-2022 17:17:34): Ik raad u aan de vergoedingenpagina hierover te raadplegen: https://www.vinkvink.nl/vergoedingen/s/spoedeisende-zorg-en-geneesmiddelen-buitenland .
  • null (25-2-2022 17:20:03): betekent dit dat wat in de polis voorwaarden onder toestemming staat niet juist is
  • Sylvia (25-2-2022 17:20:33): Onze alarmcentrale is er niet voor de toestemming. Zij helpen u juist om de spoedeisende zorg en de vergoeding daarvan spoedig te laten verlopen.
  • null (25-2-2022 17:22:12): Ja maar ik vind het geen punt om het eerst zelf te betalen en later te declareren. als dit tenminste is toegestaan
  • null (25-2-2022 17:23:58): er werd namelijk gesteld zonder de alarmcentrale in te stellen wordt er niets vergoed
  • Sylvia (25-2-2022 17:24:21): Dat klopt. Dat staat ook in de link die ik u gaf.
  • null (25-2-2022 17:27:24): dus dan opnieuw mijn vraag. waarom staat er in de polis voorwaarden bij toestemming; Voorafgaande toestemming heeft u niet nodig als de vraag en noodzaak voor die zorg ontstond terwijl u in het buitenland verbleef en de zorg redelijkerwijs niet kan worden uitgesteld tot na uw terugkeer in Nederland. of de polis voorwaarden zijn juist en dan mag het. of wat u zegt is juist, maar dan zijn de polisvoorwaarden niet juist. dus 1 ding klopt er niet
  • Sylvia (25-2-2022 17:28:47): Wat in de polis staat klopt. U heeft bij spoedeisende zorg in het buitenland geen voorafgaande toestemming nodig.
  • Sylvia (25-2-2022 17:28:48): We hebben wel een voorwaarde voor vergoeding: Er moet overleg geweest zijn met de alarmcentrale.
  • null (25-2-2022 17:31:11): die voorwaarden staat er echter niet bij. het is logisch dat ik naar het z-h kan zonder toestemming als ik het zelf betaal
  • Sylvia (25-2-2022 17:31:43): Meeer Redeker, ik raad u aan om contact op te nemen met de alarmcentrale. Ik zie niet veel heil in deze online discussie.
  • Sylvia (25-2-2022 17:31:45): Ik wens uw vrouw veel beterschap en jullie nog een gezond verblijf in het buitenland.
6
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Marvin 19-2-2022 - 13:00

  • Eerste jaar bij vink vink en ze halen 19 januari geld van mij en 29 januari, van februari terwijl het nog niet eens Februari is. ik ben niet rijk.
  • en dan zeggen ze
  • Hierbij ontvang je een nieuwe factuur omdat de automatische incasso van de premie niet is gelukt. Je hebt de automatische incasso teruggeboekt.
  • als we vaker niet kunnen incasseren omdat je de automatische incasso terugboekt dan betekent dit dat je dan elke maand een digitale acceptgiro van ons ontvang.
  • maar ze ze zeggen niet dat ze twee keer in een maand incasso van mij hebben getrokken.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Niem 19-1-2022 - 09:50

  • chat ging snel open
  • luie medewerkers, wilden mij niet helpen met wijziging van gegevens terwijl ik foutmeldingen had en het mij niet lukte. Ik werd afgekapt, gezegd dat het een goedkope zorgverzekering is dus dat ik niets kan verwachten, Linda heette ze.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Amber De Koning 18-1-2022 - 15:41

Dat het schandalig is dat vandaag de dag men gewoon niet geholpen word en er maar vanuit gegaan word dat men geld heeft als water..
Jammer dat de klantenservice enkel denkt aan enkelbelang en natuurlijk hun eigen centen!

  • Niets
  • Helaas heeft contact met de klantenservice geen enkel nut, men wil dat ik door een "foutje" van hun mijn zorgverzekering dubbel betaal..
  • Dit kunnen wij niet bekostigen en er was ook "geen oplossing"
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad VinkVink aan
Sandra 9-12-2021 - 07:14

  • Alles makkelijk en snel te regelen via de app. Goede pakketten, geen onnodige poespas. Overzichtelijk.

Vergelijk en bespaar tot € 535
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie