ZEKUR zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ZEKUR zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over ZEKUR zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van ZEKUR Of vergelijk met je huidige ZEKUR verzekering
Is ZEKUR je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over ZEKUR
- Nothing
- Customer support, their know how, stick to the basics (example - competitors)
- It takes a while to answer simple questions. I should have read this reviews before subscribing. Luckily I cancelled with 14 days. However, Zekur is still behind me asking for 1st month payment!!
- Niets
- Vorig jaar op zoek naar een goedkope ziektekostenverzekering. Zoekmachine Independer ingeschakeld. Kwam uit op ZEKUR (en niet op ZEKUR Vrij, mevrouw de klantenservice!). Gekeken of mijn ziekenhuis OLVG A’dam, geen fancy kliniek of zo, was aangesloten en 100 % vergoed werd. Was zo. Nu helaas krijg ik de ene rekening na de andere want maar 80 % volgens ZEKUR. “Had ZEKUR Vrij moeten aanklikken en had ‘zeker’ de verkeerde gekozen”, kreeg ik te horen. Alsof ik één of andere demente bejaarde was, werd ik langs een hele andere aanvliegroute geleid door ‘t menu van 2023. Ik weet zeker wat ik in 2022 aanklikte en uitgezocht heb, maar ZEKUR onvermurwbaar en arrogant. Dit is je reinste misleiding. Nooit meer ZEKUR!!!
- Er is geen mogelijkheid om inhoudelijk over de schade case te praten.
- Mail contact is erg langzaam na elke correspondentie moet je minimaal 10 dagen wachten op reactie.
- Dit maakt het afhandelen van de schade erg langzaam.
- Er lijkt geen enkel tegengas gegeven te worden op (de ogenschijnlijk bizarre) uitspraak van de letsel specialist.
- geen, onduidelijk info.
- helaas zekur bijna geen contract heeft met ziekenhuis, tandarts, enz...
- Als je eenmaal een telnr hebt, word je snel en vriendelijk te woord gestaan
- Geen reactie op chat-vraag in de app
- Geen telefoonnummer te vinden in de chat in de app
- Geen klachtenformulier in de app
- niks
- Als mens kijken naar bepaalde situaties en claims
- Niets
- Als unive verzekerde onze drie zoons een zekur zorgpolis laten nemen toen zij 18 werden. De domste zet ooit. Niets wordt vergoed tenzij je de allerduurste polis neemt. Anders wordt je verwezen naar ziekenhuizen die ver ver buiten Rotterdam liggen. Het is de allerslechtste zorgverzekeraar ooit Helaas net januari dus moeten wachten tot december ... maar dit was het laatste zekur-jaar voor ons ooit.
Zou om bovenstaande redenen nooit meer met deze verzekering in zee gaan. Grote ergernis.
- Voldoende dekking van zorg.
- Onbereikbare Klantenservice
- Beperkte keus aan zorgverleners
- Chatbot buiten dienst
- Voor vragen buiten de reguliere vragen dan kun je niets mailen.
- Als je verzekering wilt beeindigen voor eind van het jaar doen ze net of ze gek zijn en incasseren gewoon de premie voor het nieuwe jaar.
- Eigen risico openstaand bedrag zelf overgemaakt maar blijf mail ontvangen over openstaande posten die er niet zijn.
- Prima prijs-kwaliteit voor de Extra Zekur Zorgverzekering.
- Ruim pakket met goede dekking.
- Duidelijke website met alle declaraties in te zien via inloggen bij mijn Zekur omgeving.
- Een declaratie fout werd netjes recht gezet en opgelost via het klachtenmanagement. Top!
- Voor meer complexe financiële vragen zou een direct emailadres fijn zijn.
Wees verstandig, kijk ergens anders eerst, ook al betaal je dan meer. Als je waar voor je geld krijgt, betaal dan wat meer, zo kom je niet voor verassingen te staan of hoge rekeningen. Been there done that
- Niks, misschien alleen de “goedkope” prijs.
- Alles, van declaraties tot vergoedingen, van klantenservice tot communicaties en wijzigingen/aanpassingen. Kan niks, maar moet wel veel, vooral veel betalen, omdat ze niet teveel willen vergoeden. Klinkt mooi, maar is alleen een mooie leugen. Kan het niemand aanraden.
- Het positieve was dat ik in december eindelijk weg kon van dit slechte oplichtings bedrijf
- Super slechte zorg verzekering. Niet eens 1 ster waard. Zou hier nooit heen gaan!! Voor het eerst over gestapt naar zekur maar walgelijke mensen. Ze bestelen je gewoon. Ze zetten de laatste maand je zorg omlaag zodat je niks meer kan terug vorderen, en heel het jaar voor niks hoge premie heb betaald. Je krijgt ook geen kraam pakket bij hun extra plus verzekering. Dikke afrader onbeschofte klanten service!!!
- Betaling declaratie
- Klantenservice. Vraag gesteld via e-mail wordt niet beantwoord .Per telefoon een vraag werd af gedaan met een antwoord wat ik zelf ook had kunnen bedenken
aanvullende doorlopende reis en annuleringsverzekering zit in aanvullend pakket.
- Duidelijkheid aangaande dekking polis door klantenservice en advisering hieromtrent.
- makkelijker inloggen in persoonlijke omgeving en meer duidelijkheid bij melding dat er een nota wordt afgeschreven per email, voor meer info moet je inloggen.
Dit mag ook wel als een groen bericht,en niet alleen rood.
- De goedkoopste verzekering , inmiddels een jaar of zeven verzekerd,nooit problemen gehad
- Helemaal geen klachten hebben wij.
Een goedkope zorgverzekeraar.
- Overzichtelijke site
Op 29 december ontving ik een brief met dagdatum 19 december erop vermeld (dus lekker in het verleden gedateerd) met daarin de mededeling dat mijn ziekenhuis NIET gecontracteerd is. En daar moest ik het mee doen; ik kan dus ineens niet meer naar mijn vaste ziekenhuis, tenzij ik een duurder pakket afsluit. Opzeggen kon niet meer, het jaar was voorbij.
Zekur heeft wat mij betreft niet voldaan aan de informatieplicht. Ze beroepen zich op mijn onderzoeksplicht; ergens ik november herb ik een vrij willekeurige email ontvangen met daarin onderin een link 'Bekijk de wijzigingen voor 2019' zeg maar. Geen duidelijke call to action om te controleren of jouw ziekenhuis gecontracteerd is.
Ik heb hiervoor de rechtsbijstand ingeschakeld en ze gaven mij gelijk. Echter is de Wet op een aantal punten wat vaag waardoor een procedure lastig zal zijn.
- Online omgeving.
- Voel mij opgelicht.
ik vind unive zekur zeer slechte klanteservice hebben ,je belt voor een uitleg over een nota en daar begint het al,ze vinden het lastig en dit is duidelijk te merken , echt op zon manier u heeft toch de kosten gemaakt dus waarom ons bellen? maar wel direct mag ik u attenderen op een openstaande rekening !! waarvan ik nog niet eens een factuur heb gehad!!! en dat zeggen ze op een nare manier alsof je een wanbetaler bent!!! kortom ze doen alsof ze beter zijn als jou i.p.v je eens vriendelijk te helpen ,daarbij word er een hoop bij hun niet vergoed waardoor je een hoge premie betaald en nog eens vrijwel alles kan betalen waarvoor je een onderzoek of medicatie krijgt
- bij afsluiten zijn ze zeer vriendelijk als je eenmaal klant bent niet ,
- communicatie mag veel vriendelijker , prijs , meer vergoeden