Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17.30 uur
050 2111 456   Logo WhatsApp
Review en beoordeling ZEKUR

Review en beoordeling ZEKUR

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ZEKUR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over ZEKUR. Is ZEKUR je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Vergelijk alle verzekeringen van ZEKUR Of vergelijk met je huidige ZEKUR verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ZEKUR geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over ZEKUR. Is ZEKUR je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over ZEKUR

1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
wilco Werter 30-5-2022 - 10:35

  • niks
  • Als mens kijken naar bepaalde situaties en claims
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Lynn 17-1-2022 - 11:34

  • Niets
  • Als unive verzekerde onze drie zoons een zekur zorgpolis laten nemen toen zij 18 werden. De domste zet ooit. Niets wordt vergoed tenzij je de allerduurste polis neemt. Anders wordt je verwezen naar ziekenhuizen die ver ver buiten Rotterdam liggen. Het is de allerslechtste zorgverzekeraar ooit Helaas net januari dus moeten wachten tot december ... maar dit was het laatste zekur-jaar voor ons ooit.
4
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 8
J Deinert 30-12-2021 - 19:54

Zou om bovenstaande redenen nooit meer met deze verzekering in zee gaan. Grote ergernis.

  • Voldoende dekking van zorg.
  • Onbereikbare Klantenservice
  • Beperkte keus aan zorgverleners
  • Chatbot buiten dienst
  • Voor vragen buiten de reguliere vragen dan kun je niets mailen.
  • Als je verzekering wilt beeindigen voor eind van het jaar doen ze net of ze gek zijn en incasseren gewoon de premie voor het nieuwe jaar.
  • Eigen risico openstaand bedrag zelf overgemaakt maar blijf mail ontvangen over openstaande posten die er niet zijn.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad ZEKUR aan
Carla van Huizen 7-8-2021 - 09:21

  • Prima prijs-kwaliteit voor de Extra Zekur Zorgverzekering.
  • Ruim pakket met goede dekking.
  • Duidelijke website met alle declaraties in te zien via inloggen bij mijn Zekur omgeving.
  • Een declaratie fout werd netjes recht gezet en opgelost via het klachtenmanagement. Top!
  • Voor meer complexe financiële vragen zou een direct emailadres fijn zijn.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
M 16-1-2021 - 15:59

Wees verstandig, kijk ergens anders eerst, ook al betaal je dan meer. Als je waar voor je geld krijgt, betaal dan wat meer, zo kom je niet voor verassingen te staan of hoge rekeningen. Been there done that

  • Niks, misschien alleen de “goedkope” prijs.
  • Alles, van declaraties tot vergoedingen, van klantenservice tot communicaties en wijzigingen/aanpassingen. Kan niks, maar moet wel veel, vooral veel betalen, omdat ze niet teveel willen vergoeden. Klinkt mooi, maar is alleen een mooie leugen. Kan het niemand aanraden.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Sylvie 3-1-2021 - 12:05

  • Het positieve was dat ik in december eindelijk weg kon van dit slechte oplichtings bedrijf
  • Super slechte zorg verzekering. Niet eens 1 ster waard. Zou hier nooit heen gaan!! Voor het eerst over gestapt naar zekur maar walgelijke mensen. Ze bestelen je gewoon. Ze zetten de laatste maand je zorg omlaag zodat je niks meer kan terug vorderen, en heel het jaar voor niks hoge premie heb betaald. Je krijgt ook geen kraam pakket bij hun extra plus verzekering. Dikke afrader onbeschofte klanten service!!!
5
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
A Eijkelenboom 24-12-2020 - 12:09

  • Betaling declaratie
  • Klantenservice. Vraag gesteld via e-mail wordt niet beantwoord .Per telefoon een vraag werd af gedaan met een antwoord wat ik zelf ook had kunnen bedenken
7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad ZEKUR aan
Suzanne 9-11-2020 - 14:10

8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad ZEKUR aan
Wil 29-10-2019 - 14:35

aanvullende doorlopende reis en annuleringsverzekering zit in aanvullend pakket.

  • Duidelijkheid aangaande dekking polis door klantenservice en advisering hieromtrent.
  • makkelijker inloggen in persoonlijke omgeving en meer duidelijkheid bij melding dat er een nota wordt afgeschreven per email, voor meer info moet je inloggen.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad ZEKUR aan
W.Spin 29-10-2019 - 11:03

Dit mag ook wel als een groen bericht,en niet alleen rood.

  • De goedkoopste verzekering , inmiddels een jaar of zeven verzekerd,nooit problemen gehad
  • Helemaal geen klachten hebben wij.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad ZEKUR aan
Vos 29-10-2019 - 10:57

Een goedkope zorgverzekeraar.

  • Overzichtelijke site
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 2
  • Prijs/kwaliteit: 7
Dick 6-1-2019 - 13:44

Op 29 december ontving ik een brief met dagdatum 19 december erop vermeld (dus lekker in het verleden gedateerd) met daarin de mededeling dat mijn ziekenhuis NIET gecontracteerd is. En daar moest ik het mee doen; ik kan dus ineens niet meer naar mijn vaste ziekenhuis, tenzij ik een duurder pakket afsluit. Opzeggen kon niet meer, het jaar was voorbij.

Zekur heeft wat mij betreft niet voldaan aan de informatieplicht. Ze beroepen zich op mijn onderzoeksplicht; ergens ik november herb ik een vrij willekeurige email ontvangen met daarin onderin een link 'Bekijk de wijzigingen voor 2019' zeg maar. Geen duidelijke call to action om te controleren of jouw ziekenhuis gecontracteerd is.

Ik heb hiervoor de rechtsbijstand ingeschakeld en ze gaven mij gelijk. Echter is de Wet op een aantal punten wat vaag waardoor een procedure lastig zal zijn.

  • Online omgeving.
  • Voel mij opgelicht.
3
  • Afsluitproces: 9
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Online dienstverlening: 5
  • Prijs/kwaliteit: 3
niet geheel tevreden 14-4-2015 - 11:34

ik vind unive zekur zeer slechte klanteservice hebben ,je belt voor een uitleg over een nota en daar begint het al,ze vinden het lastig en dit is duidelijk te merken , echt op zon manier u heeft toch de kosten gemaakt dus waarom ons bellen? maar wel direct mag ik u attenderen op een openstaande rekening !! waarvan ik nog niet eens een factuur heb gehad!!! en dat zeggen ze op een nare manier alsof je een wanbetaler bent!!! kortom ze doen alsof ze beter zijn als jou i.p.v je eens vriendelijk te helpen ,daarbij word er een hoop bij hun niet vergoed waardoor je een hoge premie betaald en nog eens vrijwel alles kan betalen waarvoor je een onderzoek of medicatie krijgt

  • bij afsluiten zijn ze zeer vriendelijk als je eenmaal klant bent niet ,
  • communicatie mag veel vriendelijker , prijs , meer vergoeden

Vergelijk en bespaar tot € 535
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie