ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over ZieZo van Zilveren Kruis zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van Zilveren Kruis Of vergelijk met je huidige Zilveren Kruis verzekering
Is Zilveren Kruis je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Zilveren Kruis
We kunnen dus geen nieuwe aanmeldingen van Achmea/Zilverenkruis meer toelaten. Achmea/Zilverenkruis weigert verhoging en stelt dat u bij hun zorgbemiddelaar terecht kunt.
Voor andere zorverzekeringen geldt deze beperking niet.
Per januari 2025
Volwassenen GBGGZ
Volwassenen SGGZ
Kinderen en Jongeren GBGGZ
Kinderen en jongeren SGGZ
De wachttijd tussen aanmelding en het eerste gesprek (intake) bedraagt ongeveer 2 weken. Na de intake begint aansluitend de behandeling.
Wanneer de wachttijd te lang is kunt u contact opnemen met de gemeente voor wachtlijstbemiddeling.
Tot onze spijt: wachten..
We hebben te maken met wachtlijsten in de zorg. Over het algemeen zijn de wachttijden voor de korter durende behandelingen (GBGGZ) wat korter. Kijk hier naast voor een actuele schatting van de wachtlijst.
Allerlei factoren (cliënten die eerder stop of juist meer zorg nodig hebben, ziekte van een behandelaar) maken deze inschatting extra moeilijk. Het is een indicatie. We kiezen voor geen wachttijd tussen de intake en start behandeling. Uw behandeling begint meteen nadat de intake heeft plaatsgevonden. Uw behandelaar is het aanspreekpunt vanaf de intake.
Vindt u dat u te lang moet wachten? We adviseren u bij een wachttijd langer dan 4 weken contact op te nemen met de zorgbemiddelaar van uw verzekering, om te kijken of er een behandelaar in de buurt is die u eerder kan helpen. Of overleg met het CJG (kinderen en jongeren).
- Weinig
Een goede app. en een snelle afhandeling!
- Verzekeringdkaart heb ik niet ontvangen. Maar was misschien wel aan te vragen. Belangrijk als je ziektekosten maakt in het buitenland. Hier in Nederland ziet elke zorgverlener meteen dat je verzekerd ben. Mogelijk niet die zorgverleners die geen contract hebben afgesloten.
Alles is uitermate soepel verlopen dit jaar. Kosten zijn snel en duidelijk zichtbaar in de app en ik ontvang informatie wanneer nodig. Al met al zeer tevreden dus!
- - Kosten zijn snel zichtbaar in de app
- - Duidelijk overzicht
- - Goede informatievoorziening
- Ik heb geen verbeterpunten.
Na een aantal jaar bij een andere verzekeraar toch weer terug bij zilveren kruis omdat ze (vind ik) de beste dekking hebben voor de beste prijs
- Fijn klantcontact
- Betere tandartsddkking
Goedkoopste en best pakketten
- Sluit aan bij ons.
- Meer keuzes voor Ortho.
Duidelijke polis met heldere voorwaarden.
- Empathisch vermogen van de medewerkster. Klantvriendelijkheid.
- Website.
- Handige app en declaraties worden snel in behandeling genomen.
- Voor mij als kankerpatient is dit absoluut de beste verzekeraar.
- Declaraties werden vrij snel uitbetaald.
- Ze zijn telefonisch goed bereikbaar, korte wachttijd
- Alles.
- Ik zou zo geen verbetering kunnen bedenken, behoudens proberen ook de goedkoopste premie te hebben.
- Uiteindelijk tel. contact over declaratie; fout zat bij Verzekering. Is toen goed opgelost.
- Transparantie over wat wel/ niet vergoed wordt én de vindplaats van deze informatie.
- Declaraties indienen is super makkelijk en de betalingen gaan vlot. Verder helpen ze je graag met vragen te beantwoorden.
- Snelle afhandeling van declaraties
- Snelle afhandeling
- Duidelijk overzicht vergoedingen
- Je kan heel makkelijk alles opzoeken in de app van Zilveren Kruis. Hier vind je een overzicht van alle vergoedingen en tevens ook wat er van je eigen risico is afgegaan. Heel overzichtelijk!
- Ik hoef geen aparte verzekering af te sluiten voor orthodontie maar een hogere aanvullende verzekering te nemen. Dat is heel prettig.
- Het overzicht van de betalingsregeling zou iets beter vindbaar moeten zijn. Het staat niet in de app en daarvoor moet je weer inloggen bij Mijn Zilveren Kruis
- Declaraties worden snel afgehandeld.
- Niets
- Gewoon eens de waarheid aanhouden