Interpolis zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Interpolis zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over Interpolis zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van Interpolis Of vergelijk met je huidige Interpolis verzekering
Is Interpolis je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Interpolis
- Niet steeds der betaling schadevergoeding proberen uit te komen
- Ze zijn vals, komen hun eigen gemaakte afspraken niet na. Al 3 jaar hun klant geweest te zijn bij hun zorgverzekeraar, kan ik u dit bedrijf echt afraden. Details bespaar ik hier om netjes te blijven maar ze veroorzaken onterechte kosten en drama's waardoor u uiteindelijk duurder uitkomt dan bij betere zorgverzekeraars die qua premies wat hoger zijn maar hun werkwijze gewoon goed en fatsoenlijk doen, tegenovergestelde van Interpolis, die dit gewoon niet doet. Eindelijk na lang zoeken en onderzoeken, heb ik een goede zorgverzekering gevonden waar ik naar toe overstap per 1-1-2025. Deze review plaats ik om anderen te helpen en te waarschuwen: trap er niet in hun valse beloftes met wat lagere premies.
- Drie dagen voor vertrek naar de Canarische Eilanden moeten annuleren ivm ziekte. Gebeld met Interpolis en gesproken met een vriendelijke medewerkster . Binnen vijf minuten was alles geregeld e één werkdag later stond het geld al op onze rekening. Echt top.
- N.v.t.
- De kwaliteit, kundigheid en meedenken in het verleden. Ik heb ruim 40 jaar al mijn verzekeringen bij Interpolis ondergebracht. Mocht je een keer schade hebben, dan werd het snel en correct afgehandeld. Was een andere partij aansprakelijk, dan kreeg je de schade vergoed en verhaalde Interpolis dit bij de andere partij
- Bereikbaarheid, minimale wachttijd 30 minuten, meerdere dagen en tijden geprobeerd.
- Kennisniveau verhogen; je krijgt onjuiste informatie.
- Schade wordt telefonisch afgewezen, zonder schriftelijke bevestiging, terwijl een tegenpartij aansprakelijk is en een schriftelijke afwijzing nodig heeft.
- De verzekeraar van de tegenpartij was stomverbaasd dat de schade afgewezen is, en gaven aan dat de eigen opstalverzekering normaal betaalt, zeker bij schuld door derden en daarna de schade verhaalt bij die tegenpartij.
- Er kan een hoop verbeterd worden, maar ik ga op zoek naar een andere, wel klantgerichte verzekeraar.
- Weinig
- Waardeloze verzekeringsmaatschappij. Voorwaarden veranderen jaarlijks zeer sterk en uiteindelijk blijkt dat je met de duurste verzekering die er is alsnog bijzonder slecht verzekerd bent. Premie ruim 210 euro p.m en je denkt goed verzekerd te zijn maar door allerlei haken en ogen in de polisvoorwaarden (die ook jaarlijks sterk veranderen) ben je eigenlijk heel beroerd verzekerd. Om al deze polisvoorwaarden elk jaar goed in de gaten te kunnen houden moet je bijna een academische opleiding hebben gevolgd. Het enige wat hier glashelder is is dat je weinig krijgt maar wel de hoofdprijs betaald. Maar het jaar 2023 is gelukkig bijna om.
- Ik ben positief over het verleden. Ben al heel lang klant en als er iets was werd het keurig en snel afgehandeld
- De bereikbaarheid, de snelheid van reageren, de zorgvuldigheid.
- Maar voor mij maakt het niet meer uit, ik ga er weg.
- Zit nog te wachten op afhandeling schade van de storm in februari.
- Ik heb het pakket ‘zonder zorgen’ afgesloten, helaas is er bij problemen niemand thuis. Alternatieve geneeswijzen wordt niet vergoed binnen een straal van 20 km en na contact met de klantenservice willen ze daar ook niet mee helpen. Ook erg commercieel, zo krijg ik geen vergoeding voor de podotherapeut omdat ik geen lid ben van de hockeyvereniging. Een hoop geld in de maand betalen, maar ik krijg er helaas niets voor terug. Ik heb enorm spijt van deze verzekering en zal nooit meer voor interpolis kiezen
Ik vind het niet kunnen dat een verzekeraar van de een op andere dag je premie met 75% verhoogd zonder dat je schades hebt geclaimd.
- Schade werd direct netjes afgehandeld, nooit problemen mee gehad
- In mei 2021 werd de premie van de autoverzekering (vw polo) na drie jaar verhoogd met 75% (geen grapje!) de enige reden die ze me gaven was dat de afdeling dit opnieuw had opnieuw had doorgerekend en er in 2020 ontzettend veel schades waren geweest. Wij rijden al 17jaar schadevrij.
- En de media maar melden dat er ivm corona minder verkeer was… wie liegt er?
- Je kreeg gelijk duidelijke antwoorden op je vragen.
- Ik was niet tevreden om op te zoeken naar je verbruik. Maar dat is veranderd. En nu is het overzichtelijk.
Nee.
- Als ik een vraag heb word je snel en vriendelijk te woord gestaan.
- Niets
- vind dit een hele goede verzekering, niet duur. Mar valt wel onder de achmea groep
- Je wordt vriendelijk te woord gestaan , Declaratie overzicht zeer duidelijk. Al met al een prima zorgverzekering.
- Ik werd vriendelijke geholpen. En ook goed mijn medisch geval goed geholpen.
Declaraties van zorginstellingen worden gewoon betaald door verzekeraar, zonder de verzekerde eerst te raadplegen of de declaratie wel juist is.
- Snelle afhandeling van declaraties.
- Geen verder contact mogelijk met persoon waarmee eerder contact is geweest om probleem (fout van verzekeraar) op te lossen. Moet verhaal steeds weer opnieuw vertellen en wordt niet doorverbonden met de persoon bij de verzekeraar die specifiek van het probleem op de hoogte is.
Erg teleurgesteld over het menselijk aspect. De manier waarop het alleen maar over geld en regeltjes ging was beledigend.
- Klantenservice leek moeite te doen om een oplossing te vinden.
- Het gebrek aan inlevingsvermogen. Het verschuilen achter regeltjes die wazig zijn. Overduidelijk de insteek hebben om ook maar enigszins mee te denken.