a.s.r. zorgverzekering reviews en ervaringen
Om je te helpen bij de keuze voor de zorgverzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over a.s.r. zorgverzekeringen geven. Twijfel je nog? Lees de reviews over a.s.r zorgverzekeringen.
Vergelijk alle verzekeringen van a.s.r. Of vergelijk met je huidige a.s.r. verzekering
Is a.s.r. je huidige zorgverzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze zorgverzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over a.s.r.
Richard
18-11-2024 - 17:28
- Aanvullende verzekering voor tandzorg afgesloten. Maar uitkeren ho maar. Ze verschuilen zich achter schimmige behandel codes die zo uitgezocht zijn dat je altijd de sjaak bent. Alles beter dan deze oplichters
Angelina Theunissen
19-1-2024 - 08:10
- niks
- klanten service
Cd
29-12-2023 - 13:04
- Geen vergoeding voor zorg die niet duidelijk werd uitgesloten in de voorwaarden en die jarenlang wel werd vergoed. Bij contact met de klantenservice zijn ze weinig meedenkend of behulpzaam hierover.
JAV Vermeer
5-11-2020 - 10:23
nee
- 1. snelle afwikkeling declaraties
- 2.verstrekkingenpakket
- 1. een beetje duurder
Anthony Verbruggen
29-10-2019 - 20:15
Bovenstaande zegt genoeg
- Niet veel alleen een handige site
- Kost duur en dekken weinig of niet
W.J de Wit
9-4-2019 - 10:43
zie boven
- Laatste geen positieve ervaringen
- Bij de Amersfoortse, destijds via de Nederlande Skivereninging een zorgverzekering afgesloten maar dat is absoluut niet aan te raden,omdat deze maatschappij volkomen onbetrouwbaar is en eigenmachtig ondanks gemaakte afspraken, uitkeringen niet nakomt resp eigen machtig herziet. Een klein gedeelte van mijn ervaringen:
- a. Herhaaldelijk werden betalingen voor eigen risico van mij en mijn vrouw verkeerd afgeboekt en pas gecorrigeerd na herhaalde e-mails.Zelfs dan zo traag verwerkt dat ASR zelfs meende ten ontrecht met de deurwaarde te moeten dreigen.
- b. Een vergoeding dd 30 dec 2018 via de aanvullende verzekering werd pas na ruim 3 maanden uitbetaald omdat de slimmerds tot 2x een verkeerd bankrekeningnummer hebben gebruikt. Ondanks herhaalde verzoeken, ook van mijn assurantie agent en vriendelijke berichten: wij gaan nu uitkeren duurde afhandeling kennelijk zolang omdat ik naar een betere verzekering ben overgestapt.