Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug.
Review en beoordeling Anderzorg

Review en beoordeling Anderzorg

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Anderzorg geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Anderzorg. Is Anderzorg je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Vergelijk alle verzekeringen van Anderzorg Of vergelijk met je huidige Anderzorg verzekering

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Anderzorg geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Anderzorg. Is Anderzorg je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Anderzorg

6
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 3
Lena 25-11-2021 - 16:19

Stap af van Ander zorg.
150 per maand en nauwelijks iets… de hele systeem is waardeloos.

  • Betaalde altijd aanvullende verzekering.
  • Dermatoloog en psychotherapeut waren opeens niet bedekt…
2
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Theo Peters 16-8-2021 - 07:32

Het gaat goed totdat er iets fout gaat en dan zit je nog voordat je het weet diep in de ellende. Men werkt rechtlijnig. Personeelsleden gedragen zich als robots.

  • Alleen ellende
  • Mooie praatjes zonder iets te ondernemen
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Gedupeerde 4-6-2021 - 17:27

De klantenservice van AnderZorg kan maar 1 ding heel goed vermelden.

Wat is uw servicenummer en geboortedatum. Dan zal ik even kijken wat ik voor je kunt doen
Gr. Birgit van Anderzorg.nl

  • Door Fraude Plegers laat AnderZorg toe om vervalste Persoonsgegevens door fraude plegers toe te laten.
  • Waar een zorginstelling in Arnhem vervalste Persoonsgegevens bij AnderZorg te laten registrereb
  • Op het vervalsen van een zorgverzekering in 2017 waar een vervalste email door AnderZorg is geactiveerd
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: n.v.t.
Marieke 31-5-2021 - 16:58

  • N.v.t.
  • Op 1 januari incasso op maandbetaling gezet, dit ook bevestigd gekregen. Desondanks proberen ze tot 2x toe een jaarbedrag af te schrijven! Wederom contact gezocht, bevestigd gekregen dat ze nu alsnog per maand gaan incasseren, doen dit ook maar vergeten 2 maanden te incasseren en leggen dit direct met opslag bij een incassobedrijf neer. Meer dan 10 jaar klant, maar geen enkele coulance mogelijk. Klacht indienen heeft geen zin, die lezen ze niet. Je krijgt een standaard brief met enkele punten waarin ze je daadwerkelijke klacht gewoon helemaal links laten liggen.
3
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 7
Jos Ter Hedde 4-3-2021 - 19:38

  • Wat als je de klantenservice belt om 1850 en om 2037 in de wacht staat
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Erik 20-2-2021 - 17:43

  • was tot voor kort een fatsoenlijke verzekeraar
  • Anderzorg stopt halverwege het verzekeringsjaar zonder aankondiging met de vergoeding van het middel dat ik al negen jaar slik (en vergoed heb gekregen) i.v.m. een verhoogd risico op kanker. Op herhaalde klachten reageren zij met steeds nieuwe uitvluchten en hele en halve leugens (aantoonbaar). Zij zeggen o.a. dat de verantwoordelijkheid over welk middel gebruikt wordt bij de apotheek ligt; maar in volgende brief geven ze zelf aan dat zij de apothekers onder druk zetten. In zo’n situatie even overleggen met de verzekerde zelf doen ze niet; ze laten je gewoon stikken.
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
Bahar 18-2-2021 - 15:01

  • Lekker verkeerd geïnformeerd door anderzorg zelf dat ik elk kalenderjaar vergoed zal krijgen. Denk ik nou mooi laat ik mij verzekerd bij Anderzorg, krijg ik achteraf te horen dat het een fout is en het voor gehele verzekeringsduur is. Moet ik alle behandelingen uit eigen zak gaan betalen! Lachwekkend.. slap excuus gekregen wat heb ik daar nou aan. Is jullie eigen schuld! NOOIT MEER ANDERZORG VOOR MIJ
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Joep 10-11-2020 - 13:00

  • Lage prijzen en prima pakketten
  • -
10
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Henk Hoogkamer 5-11-2020 - 12:03

Nee

  • Maandpremie
  • Geen
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 9
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Anderzorg aan
Hans G. Koornstra 5-11-2020 - 11:47

Bij vooruitbetaling kreeg ik een aardige korting.

  • Geen gedoe en eenvoudig was het om de verzekering af te sluiten.
  • Alles O.K.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Lucas Klamer0 5-11-2020 - 10:27

8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Anderzorg aan
Twiede 5-11-2020 - 10:04

  • Prijs
  • Niets
3
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 10
Mounir Boulehjel 7-9-2020 - 16:05

goedkoop totdat je ih buitenland geopereerd bent, dan betaal je alles zelf en vevalt het hele goedkope verhaal

  • lage premie
  • Waarom zijn er voor mij honderden patienten bij dr Wiese geopereerd en hebben alle patienten hun kosten vergoed gekregen en ik niet?
  • jullie vragen om een chronologische operatie verslag; waarom vragen jullie niet gelijk dat ik de chirurg meeneem naar jullie en aldaar mijn broek laat zakken en dan kan de chirurg ter plaatse uitleggen, wat hij allemaal heeft gedaan?
  • Had op 31 juli een liesbreuk operatie, heb 2 weken daarvoor gebeld en gevraagd hoe het zit met de declaratie van de kosten. en heb tevens uitgelegd dat ik naar dr Wiese wil, omdat hij zonder plastic matje een liesbreukoperatie uitvoert.
  • Helaas is deze optie in nederland niet mogelijk. in nederland naaien een stuk plastic in je lichaam, waardoor je de rest van je leven pijn houdt omdat er zenuwen langs dat matje lopen. gevolg is dat je de rest van je leven, pijnstillers moet slikken, vaker naar de dokter moet ivm de pijnklachten, depressief wordt en psychische hulp moet inschakelen, een operatie om het matje te verwijderen is vaak het gevolg, sommige mensen worden er suicidaal van de pijnklachten; dit veroorzaakt mi meer kosten dan de hele operatie bij elkaar.
  • nu kunt u begrijpen dat ik dus nooit en te nimmer een liesbreuk in nederland zou laten behandelen, helaas wordt je de medische vrijheid hierdoor ontnomen en ben je overgeleverd aan helse pijn klachten de rest van je leven.
  • de grap is dat de zorgaanbieder mij hiervoor heeft gewaarschuwd, ik had moeten vragen welke verzekering wel de kosten vergoed en daarnaar moeten overstappen.
  • uiteraard ben ik helemaal klaar met anderzorg en zodra ik kan zal ik overstappen naar een andere maatschappij.
  • U ziet graag als oplossing: gemaakte kosten zie ik graag vergoed worden.
  • want nu moet ik een chronologisch verslag aanleveren, hoor ik pas voor het eerst, en iedere keer moet ik van jullie weer een nieuw verlag aanvragen, blijkbaar hebben jullie een hele lijst met zulke antwoorden om maar niet te betalen, heb hierover gebeld met de zorgaanbieder en te horen gekregen, dat dit nog nooit is gevraagd door geen enkele verzekering. nee logisch, nu komt er een domme buitenlander en die gaan we even treiteren, totdat deze het opgeeft.
  • Natuurlijk gaan jullie dit verhaal niet lezen en sturen jullie een standaard antwoord
1
  • Algemene tevredenheid: 1
  • Declaraties: 1
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 1
leo gerrits 9-7-2020 - 10:07

Ik als chronisch zieke word slecht behandeld bij anderzorg

  • Eigenlijk niets
  • Over betalingen en dure rekeningen en contactmogelijkheden werken totaal niet mee aan een oplossing en zijn altijd zeker van hun gelijk
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Janneke 31-10-2019 - 11:17

Aanrader voor de digitale consument.

  • Goedkoper dan moederbedrijf Menzis en net zo goed. Alles prima digitaal te regelen.
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Anderzorg aan
Peeneman 29-10-2019 - 19:16

Voordeliger dan Menzis

  • correcte afhandeling en bereikbaarheid. ook een prima App.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Anderzorg aan
Henk 29-10-2019 - 18:56

Prima overstap als je niet alles wil. De basis is gewoon goed.

  • Eenvoudig declareren
  • Klantenservice gaf snel antwoord
  • Geen poes pas
  • Geen persoonlijke aanpak waarin je direct een medewerker krijgt maar dat is de prijs ook naar
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Marjo 29-10-2019 - 17:11

Dat ik heel tevreden over hen ben.

  • Goed bereikbaar. Goede polis. Kan in december in een keer betalen en krijg daarbij korting. Goed bereikbaar via telefoon, ap en mail.
  • Niet van toepassing
6
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 6
Ik raad Anderzorg aan
Dien Maggé 29-10-2019 - 13:31

Ja dat ze rekening moeten houden wanneer jij je uitkering krijgt gestort dan zou het makkelijker zijn om alles netjes af te boeken dank u

  • Ik heb geen probleem met het regelen van nota’s ik kan altijd gespreid betalen
  • Ben niet tevrede dat je zelf geen datum mag kiezen om bv voor de eigenrisico moet rond de vijfde van de maand afgeboekt worden en mijn uitkering komt rond de 12 de van de maand binnen dat vindt ik erg verveeld bedankt
9
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 8
J.van.Straaten 29-10-2019 - 12:41

Nee.

  • Over het algemeen een goede verzekering.
  • Eigenrisico, gespreid betalen wordt niet moeilijk over gedaan, klantenservice is erg vriendelijk.
  • Geen.
6
  • Algemene tevredenheid: 6
  • Declaraties: 7
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 4
F.E. Kuyl-Baalman 29-10-2019 - 12:36

nee

  • De betrekkelijk lagere premie in vergelijking met andere zorgverzekeringen.
  • de afstandelijkheid....alles online
7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Anderzorg aan
ria laan 29-10-2019 - 12:17

NEE, SUCCES VERDER.

  • HET GAAT ZOALS HET GAAT, GEEN VERRASSINGEN,
  • IK BEN TEVREDEN.
10
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Hendrik Rademaker 29-10-2019 - 10:59

Nee

  • Staaroperatie gehad.
  • Afwikkeling, zonder moeilijkheden met Anderzorg afgewikkeld.
  • Geen
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 8
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Anderzorg aan
E. Serno 29-10-2019 - 10:53

Prima verzekering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Functioneel, geen poespas.
10
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 9
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Hofsink 29-10-2019 - 10:51

Ga vooral verglijken
Kijk wat je nodig hebt
Anderzorg is goed bereikbaar!

  • Lage kosten door hooge eigen risico
  • Nvt
5
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 6
  • Prijs/kwaliteit: 3
Marcel W. 13-7-2019 - 09:19

Blijf kritisch en klagen, want als je niet klaagt veranderd er helemaal niets in het voordeel van de klant, alleen maar ten goede van het management.

  • Om voor een bril vergoeding in aanmerking te komen kan je alleen maar bij ace & tate terecht. Gelukkig hebben die een landelijke dekking van 14 winkels en een webshop!! Daarnaast is de vergoeding van € 150,00 per jaar teruggeschroefd naar circa € 98,00 in 2 jaar, mits je je bril bij ace & tate koopt.
  • Je keuze vrijheid wordt beperkt, zorg/aandacht voor de klant is weg, kortzichtigheid is troef, waar je vroeger op loopafstand terecht komt, moet je nu kosten maken om er te komen (en deze worden uiteraard niet vergoed). Deze hele constructie lijkt heel erg op vriendjespolitiek op managementniveau.
  • OGEN ZIJN VOOR LEVENSBELANG VAN DE KLANT!
  • Kortom: service en aandacht voor de klant wordt aan alle kanten uitgehold met vage constructies en ondoorzichtelijke omschrijvingen.
  • Resultaat: op zoek naar een andere zorgverzekeraar, één die wel OMKIJKT naar zijn klanten.
7
  • Algemene tevredenheid: 7
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 7
Ik raad Anderzorg aan
Sophie 29-12-2017 - 12:24

  • Als ik per mail een vraag stel aan AnderZorg heb ik binnen 2 werkdagen antwoord terug. Voor mij is dat prima. En de antwoorden zijn bevredigend. De declaraties van de tandarts (gebitscontrole 2x) en de huisarts (een paar doosjes medicijnen) verliepen prima, zij hebben het een en ander zelf ingediend bij Anderzorg. Enkele vrienden van me zijn ook positief over Anderzorg.
  • weet ik zo niet.
8
  • Algemene tevredenheid: 8
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: 7
  • Prijs/kwaliteit: 8
Ik raad Anderzorg aan
Elise Serno 28-12-2017 - 13:00

Jammer dat er geen optie is om extra fysio in te kopen in een combipakket. Nu maar 6x.

  • Goede website en goede berichtgeving.
  • Geen overbodige reclame en toeters en bellen. Geen reclame op t.v.
  • De prijs kwaliteit-verhouding is prima.
  • Fijn dat er gecombineerde pakketten zijn met tandarts en fysio. Meer heb ik niet nodig.
  • In het Whatsapp-gesprek in 2016 (voor mijn overstap) werd aangegeven dat Anderzorg een budgetverzekering is.
  • Ik weet niet beter dan dat Anderzorg de internetvariant is van Menzis en dus meelift met alle zorginstellingen waar Menzis een contract mee heeft. Dit schiep wat verwarring. Ik zou nooit kiezen voor een budgetverzekering.
Reacties
djibril bangoula op 4-1-2019 om 17:47
,.
4
  • Algemene tevredenheid: 5
  • Declaraties: 4
  • Klantenservice: 5
  • Prijs/kwaliteit: 3
Jacco Eisma 27-12-2017 - 16:53

ik heb een lichamelijke beperking die ik niet vergoed kreeg door jullie en dat heeft me dit jaar 1200 euro aan aangepaste schoenen gekost. en ben teleurgesteld dat jullie helemaal niks hiervan uitkeerden.

  • facturen stonden altijd op tijd klaar
  • uitkeren van geld.
9
  • Algemene tevredenheid: n.v.t.
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Rob van der Beek 22-12-2017 - 19:28

Dit jaar heb ik geen gebruik hoeven te maken van de verzekering

  • Voor mijn pakket was de premie voor 2017 de laagste.
  • Dit jaar heb ik geen gebruik hoeven te maken van de verzekering ==> eventuele negatieve punten heb ik derhalve niet ervaren.
9
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Anderzorg aan
Viktor Blum 22-12-2017 - 18:15

De beste verzekering als je een hoog eigen risico neemt.

  • Gemakkelijk en relatief goedkoop
  • ?
10
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: 10
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 10
Ik raad Anderzorg aan
Chris Hesseling 22-12-2017 - 15:54

Een betrouwbare partner tegen eern goede prijs

  • Relatief goedkoop en geen gedor
  • Niets
4
  • Afsluitproces: 7
  • Algemene tevredenheid: 3
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 1
  • Prijs/kwaliteit: 6
H vd Steeg 27-11-2017 - 21:32

Onlangs wilde ik overstappen van huisarts. Daar veel huisartsen me niet aannamen omdat ik buiten hun regio woon heb ik mijn probleem bij Anderzorg voorgelegd.
Nog diezelfde middag werd ik teruggebeld, ze had voor mij een lijst met huisartsen (die ik zelf ook al op internet gevonden had) die GEEN wachtlijst zouden hebben. Daarbij beveelde ze mij 1 huisarts in het bijzonder aan gezien mijn huidige situatie.
Dus direct naar betreffende huisarts gelopen om in te schrijven, blijkt dat ze een wachtlijst van ruim een maand hadden...
Uiteraard dit terug gekoppeld aan Anderzorg, nu kwamen ze met de smoes dat ze niet met me konden communiceren omdat ze geen telefoonnummer van me hebben.
Dus... wellicht gaat het betalen van alle rekeningen prima en zijn ze ook niet duur qua premie maar als je vraagt om (wachtlijst)bemiddeling, dan kan niks van deze club verwachten

10
  • Afsluitproces: 9
  • Algemene tevredenheid: 10
  • Declaraties: n.v.t.
  • Klantenservice: 10
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Anderzorg aan
Jan Kees 23-11-2017 - 19:15

8
  • Afsluitproces: 8
  • Algemene tevredenheid: 9
  • Declaraties: 8
  • Klantenservice: n.v.t.
  • Prijs/kwaliteit: 9
Ik raad Anderzorg aan
Bart 16-8-2017 - 20:26

Prima verzekeraar. Lekker goedkoop en alles online regelen zonder gedoe met papierwerk.

Vergelijk en bespaar tot € 535
Dit bedrag is het verschil tussen de premie van de duurste en de goedkoopste zorgverzekering met een eigen risico van € 385.
per jaar op je zorgverzekering

Vergelijk 100% onafhankelijk alle zorgverzekeringen. Bij Poliswijzer.nl hoeven verzekeraars namelijk niet te betalen voor een positie in de vergelijker. Je stapt heel eenvoudig over naar de meest voordelige polis voor jou.

Navigatie