Zorgverzekering vergelijken

Ben Woldring
Vragen? Wij bellen je graag terug.

Review en beoordeling Bewuzt

Review en beoordeling Bewuzt

Om je te helpen bij de keuze voor de verzekeraar die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Bewuzt geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Bewuzt. Is Bewuzt je huidige verzekeraar en wil je zelf een ervaring en/of review over deze verzekeraar plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

  • Beoordeling: 1
    • Algemene tevredenheid: 1
    • Declaraties: 1
    • Klantenservice: 1
    • Prijs/kwaliteit: 1
    Aanrader? Nee
    Zogenaamd een online verzekering. Je kan alles online doen behalve klacht en opzeggen. Smerige boeven
    Pluspunten
    • Zoek een andere verzekering dan BEWUZT! Eerste klas boeven
    Verbeterpunten
    • Ze sturen alles onterecht door naar incasso, nooit een zorgpas ontvangen nooit een rekening ontvangen. Dit zijn gewoon oplichters eerste klas. Regelmatig verhoging met 40€. Vanwege “te late betaling” er word nooit eennrekening gestuurd en na meerdere keren bellen word je van t kastje naar de muur gestuurd. Ik betaal maandelijks kiever meer dan dat ik bij deze honde verzekerd blijf! Als je klantecervise belt krijg je een of ander ongesteld wijf die ruzie thuis heeft en probeert af te reageren op je. JE BENT GEWAARSCHUWD VOOR DEZE BOEVEN!
  • Beoordeling: 1
    • Afsluitproces: 1
    • Algemene tevredenheid: 1
    • Declaraties: 1
    • Klantenservice: 2
    • Prijs/kwaliteit: 1
    Aanrader? Nee
    Sabolch op 21-4-2017 om 19:58
    After being a relaible costumer for 3 years my insurance was terminated without any notice. Allegedly they informed me about that via so called "MijnBewuzt". Unfortunately I was unable to check it because I had no DigiD but it's available by using DigiD only. It's worth mentioning that before we communicated always via post and they knew I haven't got DigiD. In this case they ignored it for some reason.
    In those days I had a surgery and thanks to above mentioned discommunication had to pay for it from my own pocket.
    In a nutshell:
    Negligent, unprofessional, the worst insurer I've ever had.

    A dissapointed ex-costumer.

Navigatie